از کتاب خاطرات طنز دوماشال رونمايي شد

نويسنده کتاب، مهين سمواتي، ماشاالله حرمتي راوي کتاب را جانبازي ?? درصد با خاطراتي جذاب و طنزگونه معرفي کرد و گفت: «دوماشال» علاوه بر شرح رشادت‌هاي رزمندگان به رنج‌ها و مرارت‌هاي مادران قهرماني پرداخته که با جسمي رنجور در التهاب و انتظاري دائمي به سر مي‌برند و سرافرازي ما در جنگ مرهون از خود گذشتگي و بزرگ منشي آن‌هاست.

کتاب خاطرات راوي در عمليات‌هاي «کربلاي ?»، «والفجر ?»، «نصر ?»، «ميمک»، «جزيره مجنون»، «ماوت» و «مرصاد» است. جذابيت اين خاطرات علاوه بر اينکه سندي پر افتخار از دفاع شکوه‌مند ايران اسلامي است؛ روايت تحول و شکل‌گيري شخصيت نسلي است که نهال وجودشان در جبهه‌ها تبديل به درخت شد و راه سير و سلوک عارفانه را در پيش گرفتند و در نهايت به ملاقات خدا شتافتند.

«ماشاالله حرمتي» راوي کتاب در عمليات جزيره مجنون و کربلاي ? جانباز شده است و در اين کتاب خاطرات شيرين، طنز و حزن انگيزي از رزمندگان به ويژه شهيدان حسين ابراهيمي، اصغر طاهري، جعفر عبادي، محمد حسين محمدلو و امير فضل‌اللهي آمده است.

مهين سماواتي درباره آماده شدن اين اثر خواندني گفت: فرايند مصاحبه، پياده سازي و چاپ کتاب دو سال طول کشيد. اين کتاب در ??? صفحه با قيمت ?? هزار تومان، به همت حوزه هنري استان همدان و از سوي انتشارات سوره مهر چاپ شده است.

 

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313503
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.