فیلم سینمایی هتل را با همسر دوم خود نبینید

فیلم سینمایی هتل را با همسر دوم خود نبینید

نویسنده: محسن فراهانی

«کی بهشت رو ول می‌کنه بره جهنم؟» این جمله‌ای است که در خلاصه فیلم هتل نوشته شده است اما تقریبا هیچ مفهوم و منظوری را نمی‌رساند. بگذارید خلاصه هتل را ما برای شما تعریف کنیم.

هتل ماجرای دو مرد است که یکی با همسر اولش و دیگری با همسر دومش به یک هتل در جزیره کیش رفتند که ناگهان همسر دوم مرد اولی و همسر اول مرد دومی وارد هتل می‌شوند.

در نتیجه اتفاقاتی می‌افتد که خداوند نصیب گرگ بیابان نکند ولی نصیب مردهایی که شلوارشان دو تا به بالا شده است می‌کند.

شما هم یک لحظه به پایین نگاه کنید. اگر شلوارتان یکی یا یکی به پایین است با خیال راحت به تماشای فیلم کمدی هتل بنشینید.

اما اگر شلوارتان دو به بالا است بی‌خیال این فیلم بشوید و وقت خود را صرف شلوار جدید بکنید. شما گرگ روزگارید. ورود گرگ‌ها به سینما ممنوع است.

هتل با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی، فیلمی از مسعود اطیابی کارگردان و نویسندگی امیر برادران در ژانر کمدی و محصول سال ۱۴۰۲ است‌ که به تازگی اکران خود را در سراسر کشور آغاز کرده است.

پیش‌بینی می‌کنیم به خاطر کمدی بودن هتل، این فیلم به فروش بالایی در سینمای ایران برسد.

شما هم اگر دنبال تماشای یک فیلم کمدی خنده‌دار هستید که دو ساعت روی صندلی سینما لم بدهید و بخندید حتما به تماشای فیلم سینمایی هتل بروید.

اما اگر از آنها هستید که خیلی روی پیرنگ و میزانسن و مضمون و کارگردانی و… حساس هستید بروید سراغ فیلم‌های دیگر. پژمان جمشیدی در این فیلم هم واقعا عالی نقش‌آفرینی می‌کند.

حداقل وظیفه‌اش که خندادن مخاطب است را به خوبی انجام می‌دهد. فیلم را هم از لحاظ تکنیک می‌توان در قالب کمدی موقعیت قرارداد. یک کمدی موقعیت شلوغ و پلوغ که می‌تواند مخاطب را بخنداند. همین.

پایان

برای مطالعه نقد و بررسی سایر فیلم‌های کمدی اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=319216
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.