«بوي بهار مي‌رسد» تمديد شد

کيانوش کشوري، مسئول واحد آفرينش‌هاي ادبي حوزه هنري لرستان گفت: با انتشار فراخوان جشنواره ادبي «بوي بهار مي‌رسد» از پانزدهم فروردين ماه سال جاري تا کنون در مجموع حدود ??? اثر در دو بخش شعر و داستان در گروه‌هاي سني مختلف به دبير خانه جشنواره رسيده است.
هدف از برگزاري اين جشنواره را پاسداشت تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت و تقويت روحيه در مبارزه و پيشگيري از بيماري کرونا در بين اقشار مختلف با رويکرد فرهنگي هنري است.

آثار اين جشنواره در دو بخش شعر و داستان شامل (شعر فارسي، شعر بومي، شعر طنز فارسي و شعر طنز بومي) و (داستان کوتاه، داستانک) دريافت مي‌شود.
اميد، همراهي و همدلي مردمي تا شکست کامل بيماري کرونا ، تقدير از پاسداران تندرستي مردم به ويژه پرستاران و پزشکان، تقبيح سودجويان و سوداگران جان مردم از جمله محتکران و گران فروشان مايحتاج بهداشتي و تغذيه، تجليل از جوانمردي، دست گيري و ياريگري هاي اقشار مختلف مردم نسبت به هموطنان خود  از موضوعات و محورهاي جشنواره است.
مهلت ارسال اثر به دبيرخانه جشنواره تمديد شده است و علاقمندان به شرکت در اين جشنواره ادبي مي‌توانند تا بيستم خردادماه بر اساس شرايط قيد شده در فراخوان آثار شعر و داستان خود به نشاني اينترنتي Afarineshadabi@yahoo.com  ارسال کنند.

بخش‌هاي مختلف و اطلاعات تکميلي در پوستر جشنواره درج شده‌است.

 

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313337
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.