رو نمايي از جديدترين انيمشين هاي ديرين ديرين

تهيه کننده پويانمايي ديرين ديرين گفت: طبق هماهنگي هاي انجام شده با مسئولان جشنواره طنز سوره ، قرار است تا تعدادي از جديدترين انيمشين هاي ديرين ديرين که هنوز منتشرنشده است، درحاشيه نشست تخصصي جشنواره به نمايش در آيد.

محمد ابوالحسني تهيه کننده پويانمايي ديرين ديرين از حضور عوامل گروه در نشست تخصصي طنز نهمين جشنواره طنز سوره خبر داد. و دراين خصوص گفت: قرار است تا در اين نشست که روز يکشنبه ۳ بهمن ساعت ۱۸ در حوزه هنري برگزار مي شود به همراه علي درخشي(کارگردان)، محمد رضا عليمرداني(صداپيشه) و جمعي ديگر از عوال اين پويانمايي با مخاطبان اين جشنواره به گفت گو بپردازيم.

ابوالحسني در خصوص محورهاي مورد بحث در اين برنامه هم اين طور بيان داشت: قرار است تا در اين نشست؛ نحو? شکل گيري پويا نمايي ديرين ديرين را که پيش توليد آن در سال هاي ۹۲ تا ۹۴ اتفاق افتاد، براي مخاطبان شرح دهيم و  تجارب خودرا در اختيار  کساني که تازه درابتداي فعاليت هنري خود هستند قرار دهيم.

وي به توليد ۸۰۰ قسمت از اين انيمشين و مخاطب ميليوني آن اشاره کرد و اظهار داشت: ازآن جايي که کمبود طنز  و خنده در جامعه ما بيش از پيش احساس مي شود، گروه ما سعي کرد تا با توليد اين انيمشين مسائل روز جامعه را با نگاهي متفاوت به مردم نشان دهد تا اندکي خنده بر لبان آن ها جاري شود.

تهيه کننده اين انميشين طنز، جشنواره هايي مثل طنز سوره را که فرصتي براي مخاطبان و فعالان اين رشته فراهم مي  آورد هم غنيمت شمرد و گفت: به نظر من اين جشنواره در نوع خود بزرگترين رويداد طنز کشور به حساب مي ايد که طنز پردازان بسياري را گرد خود جمع مي آورد و فرصتي است تا در کمبود فضاهاي اين چنيني فعالان اين رشته به توليد ارائه آثار خود بپردازند.

وي در پايان  بيان کرد: طبق هماهنگي هاي انجام شده، قرار است تا تعدادي از جديدترين انيمشين هاي ديرين ديرين که هنوز منتشرنشده است، در اين نشست براي مخاطبان نهمين جشنواره طنز سوره به نمايش در آيد.

گفتني است؛ از ديگر برنامه هاي اين نشست حضورطنزپردازاني چون: ناصر فيض، اسماعيل اميني، سيد علي مير فتاح ،  اميد مهدي نژاد، عباس حسين نژاد و احمد عرباني است که پيرامون موضوعاتي براي مخاطبان صحبت مي کنند.

اهداي دو کتاب طنز « فستيوال خنجر» اثر سيد حسن حسيني و «طنز ۶  اثر منوچهر احترامي» به حاضران و پذيرايي عصرانه به صرف نان و پنير و سبزي و چاي لب سوز از ديگر برنامه هاي اين نشست عنوان شده است.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=312935
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.