چهارمین جلسه گردهمی طنزآمیز برگزار شد

چهارمین جلسه گردهمی طنزآمیز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری چهارمین نشست گردهمی طنز دیروز و امروز با عنوان «طنزآمیز»، روز دوشنبه، چهاردهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۷ برگزار شد. اداره این جلسات به عهده آقای دکتر اسماعیل امینی است.

ابتدای کلاس این نکته بیان شد که طنز گاهی در کل ساختار شعر اتفاق می‌افتد و گاهی در لابه‌لای یک شعر جدی به عنوان ابزار یا روشی برای انتقال بهتر و موثرتر پیام استفاده می‌شود.

با این توضیح، بخش بعدی جلسه یعنی خواندن قسمت‌های طنزآمیز و برگزیده از بوستان سعدی آغاز شد. ابیات و اشعار انتخابی این جلسه، از «باب چهارم در تواضع» بود.

در این قسمت به طور همزمان متن اشعار برای مخاطبان به نمایش درمی‌آمد و بخش‌هایی که جای تامل بیشتر داشت به بحث گذاشته می‌شد. همچنین در میان اشعار جدی، ابیات طنزآمیز مورد بررسی دقیق‌تری قرار می‌گرفت.

گزارش تصویری چهارمین جلسه گردهمی طنزآمیز را از طریق گالری زیر ببینید:

عکاس: رضا ذاکری

همچنین دکتر امینی به تعدادی از مضامین مشابه، در آثار دیگر شاعران و نویسندگان هم اشاره کرد که با استقبال خوبی از طرف مخاطبان مواجه شد. مشارکت فعال حاضران در بحث‌های ادبی،از نکات مثبت برگزاری این جلسات است.

در پایان جلسه فرصتی هم برای پرسش و پاسخ در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

گفتنی است جلسات گردهمی «طنزآمیز» روزهای دوشنبه هر هفته، در اتاق۴۰۲ که در طبقه چهارم ساختمان حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ است، برگزار می‌شود، در ضمن ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

پایان

برای آگاهی از برنامه‌های دیگر دفتر طنز اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=320637
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.