هدیه روز مادر چی بخریم؟

انواع هدیه برای روز مادر

نویسنده: علیرضا عبدی

بهترین هدیه برای هر مادری در سن دانش‌آموزی، نمره گرفتن عین آدمیزاد است و در سن دانشگاه مشروط نشدن است و سوای این هم تجلی انسانیت در تک‌تک عناصر وجودی آن بچه‌ای است که هر چند سالش هم شود، هنوز بچه است.

حالا اگر این‌ها نشد و یا برای مدتی چند به تعویق افتاد، می‌توانید از اِلِمان‌های بومی محلیِ خودمان برای خرید هدیه روز مادر استفاده کنید.

به‌عنوان مثال انواع هدیه برای روز مادر را اینجا آورده‌ایم:

یک. پتو پلنگی

این پتو نمادی است از پلنگ و یا درواقع یوزپلنگ ایرانی که برای حفظ و بقای آن، قبل از این‌که به فکر آقای کفاشیان و تاج و دیگران وابستگان برسد که عکس این‌ها باید برود روی پیراهن تیم‌ملی، روی پتوهای ایرانی کار شده بود و هر ایرانی حداقل یکی از آن‌ها در خانه‌اش داشت و دارد.

حالا شما می‌توانید جهت ارتقای روحیه ظریف مادر و نیز ارتقای آگاهی از حفظ و بقای یوز ایرانی، یک پتوی پلنگی را درون کیف مشماییِ پتویِ دیگری قرار دهید و تحویل مادر بدهید.

دو. پارچ و لیوان

این پارچ و لیوان جهت تجدید خاطره کل خانواده با تولدهای اعضای خانواده است. تولدهایی که بیشتر حکم درگاه چرخش هدیه‌ها را داشت.

پارچ و لیوانی که از زن‌دایی می‌رسید به خاله به‌عنوان چشم‌روشنیِ خانه‌شان، حالا می‌شد هدیه تولد خواهرزاده جان که شما باشید.

پس شما به‌‌ جهت زنده کردن یاد آن پارچ و لیوانی که هیچ‌وقت اندازه‌تان نشد، می‌توانید پارچ و لیوان هدیه بخرید.

سه. سرخ‌کن و یا ساندویچ‌ساز

اگر شما پدر خانواده هستید، به‌عنوان هدیه روز مادر، به همسرتان می‌توانید بگویید که همیشه آشپزی‌اش خوب بوده و هست.

این‌ هدیه‌ها هم جهت خالی نبودن بالای کابینت‌هاست که با یک کاور مشمایی تا سال‌ها همان بالا می‌ماند. وگرنه چه کسی می‌تواند این‌همه روغن برای سرخ‌کن بریزد؟!

چهار. ساعت دیواری

از قدیم و ندیم گفته‌اند که وقت مثل طلاست. حتی بعضی از این قدیمی‌ترها هم گفته‌اند زمان از طلا پرارزش‌تر است‌.

در این گرانی طلا، چه بهتر که با گوش کردنِ نصیحت‌های پیشینیان خودمان، سراغ کادوی ساعت برویم. حالا این شمایید و کادویی که طول و عرضش حداقل بیست سی سانت است و جعبه‌اش چشم‌ دیگران را اذیت می‌کند.‌

پایان

برای مطالعه سایر مطالب اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=320015
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.