نگران تامین پول قرعه کشی ایران خودرو نباشید

نگران تامین پول قرعه کشی ایران خودرو نباشید

نویسنده: محمدحسین قدرتی

چند روز قبل شرکت ایران خودرو در راستای خوشحال کردن مردم خبری را منتشر کرد.

خبری که اگر بخواهم به زبان ساده برایتان بگویم این بود: اول پول‌ را بدهید بعد در قرعه‌کشی شرکت کنید!

این خبر به قدری خوشحال کننده بود که عده‌ای از شدت خوشحالی برخی از اندام‌های حیاتی و حتی غیر حیاتی خود را با عشق تقدیم این شرکت کردند.

البته ایران خودرو‌ می‌گوید هدفش از این کار بریدن دست دلال‌هاست. اما شنیده‌ها حاکی از آن است که دلال‌ها نظر دیگری دارند.

با تمام این‌ها در ادامه راهکارهایی می‌خوانید که مردم غیر دلال می‌توانند از طریق آنها هزینه خودرو را آماده کنند و پس از برنده شدن در قرعه کشی ایران خودرو، خیلی شیک و راحت خودرو را تحویل بگیرند.

پیش از آن که وارد راهکارها شویم گفتن این مورد مهم است که راهکارهای زیر بر اساس مناطق جغرافیایی تنظیم شده است. لطفا برای تاثیر بیشتر راهکارها از راهکارهای مناطق مربوط به خود استفاده کنید.

۱- مناطق خیلی بالا

اگر شما ساکن مناطق خیلی بالای شهر هستید و مثلا برای هدیه دادن به فرزند خود دنبال خودرو ارزان قیمت می‌گردید، ساده ترین‌ راه‌ برای شما تکنیک جابه‌جایی است.

تکنیک جابه‌جایی بسیار ساده است. در این تکنیک به این صورت عمل می‌کنیم که مبلغ خودرو‌ را از حساب‌های دیگر به حسابی که آن را به سایت شرکت خودروساز معرفی کرده‌ایم جابه‌جا می‌نماییم.

۲- مناطق بالا

افراد این مناطق می‌توانند اگه در حین عبور از خیابان حیوانی مغزشان گاز گرفت و خواستند برای شرکت در قرعه کشی اقدام کنند، از تکنیک تبدیل بهره بگیرند.

تکنیک تبدیل به این صورت عمل می‌کند که شما خودرو دوم یا سوم خود را با قیمت دو به بالا برابری خود نسبت به خودروهای موجود در قرعه کشی می‌فروشید و پس از شرکت در قرعه کشی تا تبدیل شدن آن به خودرو صفر کیلومتر صبر می‌کنید.

۳- مناطق وسط

در صورتی که شما ساکن مناطق وسط هستید، راهکار مناسب شما، تقدیم است.

در روش تقدیم شما کل دارایی‌های بالقوه خود را که توان تبدیل شدن به وجه رایج مملکت را دارند به فروش می‌گذارید و موجودی تمام حساب‌های بانکی خود را یکی کرده و تقدیم شرکت خودروساز می‌کنید.

احتمالا بعد از آن تا مدت‌ها فشارهای زیادی از جهات مختلف به شما وارد می‌شود که طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

۴- مناطقی پایین

در صورتی که در مناطق پایینی زیست دارید. روش شما اما ممکن است کمی درد داشته باشد. از همین رو نام این روش را بده بستون گذاشته اند.

در این روش شما معمولا اعضای غیر حیاتی خود را که شامل: کلیه، قرنیه، یک دست، یک پا، لاله خارجی گوش و…. هست را به قیمت تک به فروش می‌گذارید. در صورتی که مبلغ به حد کافی نرسید می‌توانید اعضای بدن کل خانواده را به قیمت عمده بفروشید.

در صورت پیدا نکردن مشتری برای اعضای بدن هم می‌توانید نام عضو درحال فروش را به شماره ۳۰۰۰۱۲۳۴۵۶۷۸۹ ارسال کنید تا در کمتر ۲۴ ساعت همکاران ما بهترین قیمت را به شما پیشنهاد دهند.

نکته مهم دیگر اینکه از آنجایی که نداشتن دست و پا رانندگی را سخت می‌کند در صورت فروش آنها، در قرعه‌کشی تنها خودروهای دنده اتوماتیک را انتخاب کنید.

۵- مناطق حاشیه ای

در صورتی که در مناطق خلاف‌کارنشین حاشیه شهر زندگی می‌کنید راه برای جور کردن مبلغ زیاد هست از جمله، فروش محموله اخیر قاچاق خود، اضافه‌کاری و سرقت دو گوشی آیفون بیشتر در ماه، لو دادن رقیب سنتی و اخذ پاداش از پلیس، لو ندادن رقیب سنتی و اخذ حق‌السکوت از خود رقیب، خفت کردن مسئولین، سرقت گوشی آنها و باج‌گیری بابت عدم انتشار محتوای داخل تلفن همراه ایشان یا استفاده از اطلاعات آن به عنوان یک رانت و تبدیل شدن به یک مسئول.

همیشه افق نگاه خود را در دوردست‌ها ببینید. لیاقت شما بیش از خریدن خودرو است. شما با توجه به قابلیت‌های خود باید سیاست‌گذار خودرو باشید. نه خریدار آن.

این نکته قابل ذکر است که در تمام راهکارهای بالا داشتن گواهینامه رانندگی معتبر، نداشتن خودرو برای کسی که در قرعه‌کشی شرکت می‌کنند و صبر عظیم الزامی است.

پایان

برای مطالعه سایر مطالب اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=317202
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.