نمایش فیلم‌های «یک تن» و «اژدها لازم می‌شود» در نور، صدا، دوربین، خنده

نمایش فیلم‌های «یک تن» و «اژدها لازم می‌شود» در نور، صدا، دوربین، خنده

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری سه‌شنبه ۱۸ مهرماه نمایش، نقد و بررسی ۲ فیلم کوتاه و کمدی «اژدها لازم می‌شود» و «یک تن» در جدیدترین نشست «نور، صدا، دوربین، خنده» با حضور کارگردانان این دو اثر و یک مهمان ویژه در حوزه هنری برگزار شد.

در این برنامه که روز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۰ در سالن سوره حوزه هنری برپا شد، ایوب آقاخانی (نویسنده، کارگردان و بازیگر) به عنوان مهمان ویژه، سامان غنائمی کارگردان «اژدها لازم می‌شود» و پویان مکری کارگردان «یک تن» حضور داشتند.

اجرای جدیدترین نشست «نور، صدا، دوربین، خنده» نیز بر عهده میثم کریمی بود.

تصاویر این جلسه را از طریق گالری زیر مشاهده کنید:

گفتنی است ورود به این برنامه و همه برنامه‌های دفتر طنز حوزه هنری برای همه آزاد و رایگان است!

دفتر طنز حوزه هنری که آموزش و بررسی طنز و کمدی را یکی از اهداف جدی خود می‌داند در کنار جلسات نور، صدا، خنده، جلسات دیگری مانند شب شعر «در حلقه رندان»، جلسه نقد و بررسی آثار طنز «دگرخند»، جلسات نمایشنامه‌خوانی طنز «خنده در صحنه»، جلسات آموزشی مکتب‌خانه طنز و… را برگزار می‌کند.

دفتر طنز حوزه هنری، در سال ۱۳۷۸ به ابتکار زنده‌ یاد ابوالفضل زرویی نصرآباد راه‌اندازی شد و از آن تاریخ تاکنون، با برنامه‌هایی در قالب‌ها و شکل‌های گوناگون، می‌کوشد تا در جهت ترویج و تعریف طنز درست، مفید و فاخر گام بردارد. در حال حاضر عباس حسین‌نژاد مدیر دفتر طنز حوزه هنری است.

پایان

برای آگاهی از سایر برنامه‌ها اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=319310
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.