فال خانه تکانی! دستت بده، فالت بگیرُم

فال خانه تکانی! دستت بده، فالت بگیرُم

نویسنده: الهه ایزدی

فال خانه تکانی را در ادامه مطلب بخوانید:

ای صاحب فال

قمر در عقربت پیچیده و آن شتر جلوی در خانه‌ات خوابیده. قصد مخفی کردن چیزی را داری ولی بدان که در این راه، ستارگان و کواکب با تو یار نخواهند بود.

چنان‌که اگر در کشور زلزله‌خیز باشی، دقیقا روی گسل می‌نشینی؛ اگر در کشوری با آتشفشان‌‌های خاموش باشی، فعال می‌شوند و عدل موقع فورانشان همان‌جایی و پودر می‌شوی؛ اگر در حاشیه اقیانوس باشی، سونامی اثری از آثارت باقی نخواهد گذاشت.

اگر بلایای طبیعی هم نیایند، با بلایای غیرطبیعی محو خواهی شد. بهتر آن است تا منقرض نشده‌ای چاره‌ای بیندیشی. لکن از یک فال انتظار چاره‌یابی نداشته باش. چاره باید از آستین خودت بیرون بیاید.

آگاه باش که برای بیرون آوردن چاره، با توجه به فصلی که در آن هستی، لباس مناسب پوشیده باشی؛ چرا که در زمستان از آستین یک لباس نخی نازک، چاره بیرون نمی‌آید.

خودت را با این آزمون و خطاها بی‌چاره نکن! با خود و اطرافیانت صادق باش و بدان که صداقت، بهترین سیاست است. پس دست از مخفی‌کاری بردار و پیه همه چیز را به تنت بمال. دو حالت که بیشتر نیست: یا می‌شود یا نمی‌شود.

اگر شد و همه چیز خوب پیش رفت که یعنی بر خر مراد سوار شده‌ای. فقط به خودت غره نشو چون خر مراد به کسی زیاد سواری نمی‌دهد. تا به زمینت نزده، خودت پایین بیا.

اگر هم نشد و طبق میلت پیش نرفت که یعنی خر مراد با تو حال نکرده و اصلا سمتت هم نیامده. در این حالت چاره‌ای نداری جز این که جوری وانمود کنی که انگار از اول خر‌لازم نبوده‌ای و عواقب کاری که کرده‌ای را بپذیری.

به هر حال خربزه‌ای خورده‌ای و باید پای لرزش بنشینی. پتو و لباس گرم همراهت داشته باش. البته هیچ آدم عاقلی در این سرمای وامانده خربزه نمی‌خورد. بهتر است یک تست آی‌کیو هم بدهی.

پایان

برای مطالعه سایر مطالب اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=320686
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.