شعار قند پهلوي نهم اعلام شد

 

به گزارش روابط عمومي دفتر طنز حوزه هنري فصل نهم برنامه «قندپهلو» در ايام عيد از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

 

تاکنون ? فصل از اين برنامه پخش شده که با استقبال خوب مردم و علاقمندان به طنز و ادبيات همراه بوده است. در قندپهلوي نهم رضا رفيع اجراي برنامه را برعهده و ناصر فيض و شهرام شکيبا کارشناسان و داوران برنامه هست. اين برنامه جذاب و ديدني با همکاري دفتر طنز حوزه هنري هر روز ساعت ۱۴.۳۰ و شب‌ها ساعت ۲۱ از شبکه آموزش سيما پخش خواهد شد.

 

امير قميشي تهيه کننده و کارگردان (قند پهلو) گفت: شعار قند پهلوي نهم اين است که کرونا با کسي شوخي ندارد. دليل اصلي انتخاب رويکرد موضوعي قند پهلوي نوروز ???? با سوژه کرونا يادآوري اين نکته مهم است که با وجود تلاش يک ساله و ايثار شبانه روزي کادر درماني و شهداي مدافع سلامت که باعث به حداقل رسيدن وضعيت قرمز کرونايي در کشور است همانگونه که بارها مقامات رسمي سيستم بهداشت و درمان کشور و ستاد ملي کرونا اعلام کردند اين وضعيت پايدار نيست و کوچکترين مماشات و يا شوخي با اين ويروس منحوس در ا?ّام نوروز از سوي شهروندان مي‌تواند کشور را مجدد با وضعيت بحران مواجه کند.

بي ترديد آگاهي سازي و تبيين  آموزه‌هاي مواجهه با اپيدمي کرونا ضرورتي است که علاوه بر آگاهي مخاطب با خطرات و پيامدهاي فردي و اجتماعي عدم رعايت پروتکل‌هاي اعلام شده با زباني جدي ، گاهي توام با عتاب يا از طريق قالب‌هاي مرسومي چون گزارشهاي خبري و… اينک با طولاني شدن زمان اپيدمي و يکنواختي پيام‌هاي رسانه‌اي ، قالب‌هاي نوين ديگري چون تجربه‌هاي موفق رسانه‌هاي ديداري و شنيداري در برخي  کشورها از طريق کمدي و طنز دارد.

ذکر اين نکته مهم که کرونا شوخي‌بردار نيست ، گاهي آنقدر جدي است که بايد از ابزاري چون طنز و کمدي که جدي‌ترين نقطه مواجهه تراژدي با تفکر است در قالب پيام‌هاي جذاب و هدفمند،  مطبوع  و اثرگذار اما هشدار دهنده که ويژگي اصلي  طنز  و فکاهه است؛ با آن مواجه شد.

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313664
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.