شب طنز زنجفیل برگزار شد

شب طنز زنجفیل برگزار شد

شب طنز زنجفیل حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در حالی به کار خود پایان داد که تا این لحظه هیچ حزب یا جناحی غیر از آبدارخانه فخیمه زنجفیل مسئولیت این اتفاق بزرگ سده اخیر را بر عهده نگرفته است.

به گزارش روابط خصوصی ستاد مرکزی طنز‌ زنجفیل‌ و حومه، چندمین همایش و سمینار طنز «زنجفیل» با همکاری حوزه هنری استان آذربایجان شرقی و دفتر طنز حوزه هنری روز یکشنبه سوم دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد و ناظران معترفند که تمامی خیابان‌های اطراف محل برگزاری از چند ساعت مانده به برگزاری با ترافیک سنگین مواجه بود که البته برخی دیگر از ناظران معاند با طنز، دلیل ترافیک را اصلا به زنجفیل مربوط ندانسته و آن را امری همیشگی می‌دانند!

بر پایه این گزارش به نقل از آبدارخانه زنجفیل‌، شب طنز «زنجفیل‌» با حضور جمع زیادی از همشهریان و علاقمندان ادبیات طنز در پردیس سینمایی ۲۹ بهمن تبریز تشکیل و آیتم‌هایی فخیمه، جلیله، فاخره، لوس و بی‌مزه نظیر شعر و نثرخوانی طنز، استندآپ کمدی و غیره از سوی طنازان لشکری استان به اجرا درآمد.

در این مراسم که با طنزخوانی دو نفر از تن‌نازان کشوری آقایان دکتر اسماعیل امینی و دکتر سعید سلیمان‌پور نیز همراه بود، مجری شیطون بلای زنجفیلی داود خان هوشنگ بدون توجه به تاریخ تولد مندرج در کارت ملی‌اش! هر متلک و کنایه طنزی را با نمکین حالت ممکن بیان کرد.

گفتنی است در این مراسم کلی شاعر و نثرنویس استانی از جمله احد ارسالی، محمد امین شیخ الاسلامی، خلفی نژاد، نوید شکیبا، اسلام رزاقی، حبیب صیادی، زهرا حسین زاده، احسان رضایی؛ ائلمان کمالی و… کلی طنز خوانده و خنداند.

هنوز از شدت جراحات وارده به سر و صورت حضار، ناشی از قهقهه و غش و ریسه گزارشی مخابره نشده است.

پایان

تنظیم خبر: فرهاد باغشمال

برای آگاهی از برنامه‌های دیگر دفتر طنز اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=319934
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.