سومین جشنواره ملی بحران فراخوان داد

فراخوان سومین جشنواره ملی بحران منتشر شد

جشنواره ملی بحران ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ در بخش‌های «داستان کوتاه طنز»، «شعر طنز»، «عکس» و «کاريکاتور و کارتون» فراخوان داد.

به گزارش دبيرخانه جشنواره ملی بحران، عباس حسین‌نژاد دبیر جشنواره ملی بحران با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در شش محور «زلزله»، «سيل»، «بیماری‌های همه‌گیر»، «طوفان»، «ایمنی» و «بازتوانی» اثر می‌پذيرد و نويسندگان، شاعران طنز، عکاسان وکاریکاتوریست‌ها می‌توانند آثار خود را به سامانه جشنواره‌های ملی بحران ارسال کنند.

دبیر جشنواره با بیان این که علاقه‌مندان می‌توانند در هر چهار بخش شعر طنز، داستان، عکس بحران و کاريکاتور آثار خود را تا روز سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دبيرخانه مجازی جشنواره ارسال کنند گفت: جوایز این دوره از جشنواره ۵۰ میلیون ریال همراه تندیس و لوح تقدیر جشنواره برای رتبه نخست، ۳۵ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر جشنواره برای رتبه دوم و ۲۵ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر جشنواره برای رتبه سوم خواهد بود که مجموعه برگزیده آثار در کتاب جشنواره منتشر می‌شود.

سومین جشنواره ملی بحران
سومین جشنواره ملی بحران

 

گفتنی است روز ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ در مراسمی با حضور زاکانی شهردار تهران، فروزانفر معاونت هنری حوزه هنری، نامی رئیس ستاد بحران کشور، نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و حسین‌‌نژاد مدیر دفتر طنز حوزه هنری از پوستر این دوره از جشنواره ملی بحران رونمایی شد.

سومین جشنواره ملی بحران با همکاری سازمان پيشگيری و مديريت بحران شهر تهران، سازمان مدیریت بحران کشور، حوزه هنری انقلاب اسلامی، خانه کاریکاتور ایران و دفتر طنز حوزه هنری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان براي دریافت آگاهی بيشتر، ثبت نام در جشنواره و ارسال آثار به سامانه جشنواره‌های ملی بحران به آدرس www.tdmmoq.ir مراجعه کنند. این جشنواره اختصاصی طنز نیست و در برخی از بخش‌ها فقط آثار جدی پذیرفته می‌شوند.

برای ثبت‌نام کلیک کنید

مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره ملی بحران 

 

آنچه در جشنواره سال قبل گذشت:

 

 

پایان

برای اطلاع از سایر رویدادها اینجا کلیک کنید.

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=317581
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.