سومین بازار تماشا و نهمین خنده در صحنه برگزار می‌شود

سومین بازار تماشا و نهمین خنده در صحنه برگزار می‌شود

شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ سومین جلسه از سلسله جلسات آموزشی «بازار تماشا‌» به همت دفتر طنز و گردانندگی علیرضا گیلانپور با حضور علاقه‌مندان به نمایش کمدی در سالن ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری سومین نشست آموزشی‌ نمایش کمدی «بازار تماشا‌» عصر روز شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲ هجری شمسی ساعت ۱۸ در تالار «مهر» حوزه هنری و با حضور علاقه‌مندان به تئاتر کمدی آغاز به کار خواهد کرد.

همزمان با نهمین نمایشنامه خوانی طنز «خنده در صحنه با اجرای نمایشنامه «زیارت نطلبیده».

کارگردان: علیرضا گیلانپور

نویسنده: امیر لشکری

نقش‌خوانان:
حمیدرضا مرادی
فریبا دستوار

موسیقی: امیر محمدی، امیرمحمد اصفهانیان

روابط عمومی: پارمیس قورچیان

شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸

سالن مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ

بازار تماشا به همت دفتر طنز حوزه هنری و گردانندگی رضا گیلانپور برای حمایت از استعدادهای این رشته برگزار می‌شود.

علیرضا گیلانپور درباره‌ی این برنامه می‌گوید: بازار تماشا جایی است که قرار است یک گروه تئاتر از دل آن بیرون بیاید. در این بازار هم نویسنده داریم، هم بازیگر، هم کارگردان، هم صدا پیشه و… این نشست قرار است هفته‌ای یک بار، شنبه‌ها ساعت ۱۸ برگزار شود. حتی دوستانی که از جلسات اول با هم همراه نبوده‌اند، می‌توانند از این هفته‌ به ما بپیوندند.

علیرضا گیلانپور کارگردان و نمایشنامه‌نویس تئاتر سال‌هاست در حوزه نمایش کمدی فعالیت می‌کند و چندی است برنامه نمایشنامه‌خوانی طنز «خنده در صحنه» را در حوزه هنری برگزار می‌کند.

گفتنی است شرکت در گردهمی طنز «بازار تماشا» برای همه جوانان آزاد و رایگان است. همچنین واحد آموزش دفتر طنز حوزه هنری شماره تماس ۹۱۰۸۸۵۰۳ را جهت کسب اطلاعات بیشتر در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

دفتر طنز حوزه هنری که آموزش طنز و کمدی را یکی از اهداف جدی خود می‌داند در کنار «گردهمی طنز» جلسات دیگری مانند «مکتب‌خانه طنز»، شب شعر «در حلقه رندان»، جلسه نقد و بررسی آثار طنز «دگرخند»، جلسات نمایشنامه‌خوانی طنز «خنده در صحنه»، نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های کمدی «نور، صدا، دوربین، خنده» و… را برگزار می‌کند.

پایان

برای آگاهی از برنامه‌های دیگر دفتر طنز اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=320603
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.