سه فیلم کوتاه کمدی در نور، صدا، دوربین، خنده به نمایش درآمدند

سه فیلم کوتاه کمدی در نور، صدا، دوربین، خنده به نمایش درآمدند

فیلم‌های کوتاه و کمدی «نوشابه مشکی»، «پارادوپینگ» و «نحسی» در برنامه نور، صدا، دوربین، خنده دفتر طنز حوزه هنری به نمایش درآمدند.

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری، سری جدید برنامه «نور، صدا، دوربین، خنده» با نمایش، نقد و بررسی سه فیلم کوتاه کمدی در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

سه فیلم کوتاه کمدی بر پرده‌ی نور، صدا، دوربین، خنده

نشست جدید نور، صدا، دوربین، خنده به نمایش سه فیلم «نوشابه مشکی» به کارگردانی محمد پایدار، «پارادوپینگ» به کارگردانی محمدرضا حسنی‌رنجبر و فیلم «نحسی» به کارگردانی پارسا امیری‌زاد اختصاص داشت و روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ میزبان علاقه‌مندان به فیلم و کمدی بود.

مهمانان ویژه این برنامه «یزدان فتوحی» نویسنده و کارگردان و بازیگر، «داود امیریان» فیلمنامه‌نویس و طنزپرداز بودند که در حضور کارگردانان هر سه فیلم به نقد و بررسی آثار نمایش داده شده پرداختند.

در این برنامه به غیر از کارگردانان هر سه فیلم، برخی از عوامل فیلم‌ها نیز حضور داشتند و مورد تشویق حضار قرار گرفتند. همچنین هر دو منتقد حاضر در جلسه از سه فیلم به نمایش درآمده تمجید کردند و اشکالات احتمالی را با عوامل در میان گذاشتند.

اجرای این برنامه نیز برعهده «میثم کریمی» بود که بعد از نمایش هر سه فیلم در جلسه نقد و بررسی عنوان کرد: هر سه فیلمی که در این برنامه نمایش داده شد جزو فیلم‌های حاضر در بخش داستانی سی‌نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران بودند و همچنین سری جدید برنامه «نور، صدا، دوربین، خنده» با رویکرد نمایش و نقد فیلم‌های کوتاه کمدی در ماه‌های آینده نیز میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

گفتنی است ورود به این برنامه و سایر برنامه‌های دفتر طنز حوزه هنری برای عموم آزاد و رایگان است و نیازی به تهیه بلیت ندارد.

پایان

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=318698
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.