دستور پخت سریال های نمایش خانگی

دستور پخت سریال های نمایش خانگی

نویسنده: علیرضا عبدی

ما این‌جاییم تا ساده‌ترین و سریع‌ترین روش ساخت سریال، برای پختن و ترید کردن مغز بیننده را برای شما گردآوری کنیم. با ما باشید.

روش ساخت سریال های نمایش خانگی

۱. چندین دوش به‌همراه آب اندکی تصفیه‌ شده: هر سکانس عاشقانه، عارفانه، دوستانه و حتی جنایت‌کارانه باید به‌‌همراه باران باشد. بارانی که نه قطره‌قطره، بلکه باید ممتد و شره‌شره روی بارانیِ بازیگر پاشیده شود. اصلا عاشق شدن، معمولا از روز بارانی شروع می‌شود.

با یک لرزیدن دل که کمی هم تصویر فولو (تار) می‌شود. با نگاهی به آسمان و بدون رعدوبرق، باید بین ده تا پانزده متر مکعب آب از آسمان ببارد تا مهر تأییدی بر عاشق شدن شخصیت اصلی سریال باشد وگرنه اصلا قبول نیست و آی‌ام‌دی‌بي این‌ سریال را تایید نمی‌کند.

درضمن، آن لرزیدن دل (بدون باران) هم شاید مربوط به شام دیشب باشد. (پیام بهداشتی: لطفاً حبوبات نفاخ را خوب بخیسانید.)

۲. قصر و کاخ در لواسان: بر همگان واضح و مبرهن است که همه تهرانی‌ها در قصرها و کاخ‌های چند ده هکتاری زندگی می‌کنند. آن‌هایی هم که خانه‌ای استیجاری به‌ اندازه یک قوطی کمپوت دارند، همگی بنده حقیرم!

هدف از نمایش این‌جور خانه‌ها، همذات‌پنداری هرچه بیشتر مردم است. مردم نباید با سریال فاصله فکری و مالی داشته باشند. مردم باید احساس کنند که خانه خودشان‌اند.

۳. ماشین‌های لوکس: ماشین‌هایی که حتی اسم‌شان را هم نمی‌دانیم باید درون این‌ سریال‌ها ببینیم. ماشین‌هایی به‌شدت گران‌قیمت برای بالای صددرصد مردم. آن‌هایی که اگر تا آخر عمر و حتی بعد مرگ هم کار کنند و نخورند و جایی نروند، نمی‌توانند یک والف تیوب این ماشین را بخرند.

۴. لوازم آرایش: باید آرایش‌ها به‌قدری باشد تا اثبات کند ما‌ در صدر لیست واردکنندگان لوازم آرایش هستیم.

۵. کارگردان کش‌دار و آب‌بند ساز: کارگردانانی که توانایی و رزومه ساخت فیلم کوتاه دارند اصلا گزینه مناسبی نیستند. کارگردان این سریال‌ها باید از یک خط فیلم‌نامه، هفده سکانس اسلوموشن بگیرند.

توجه: سازندگان سریال تِم عشقی و همچنین سازندگان موزیک‌ویدیو در اولویت هستند.

۶. پول‌دارهایی با اختلال اعصاب و روان‌پریش: این بازیگران باید هرجایی کت و شلوار داشته باشند و مدام هم درون لیوان بزرگی ماءالشعیر بخورند و فریاد بزنند. مشت و لگد به در و دیوار هم خدمات پس از فروش بازیگر هستند.

حالا وقت آن است که تبریک بگوییم. سریال نمایش خانگی شما آماده است.

پایان

برای مطالعه سایر مطالب اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=317403
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.