روز اول رویداد آموزشی طنز قلمه در یزد برگزار شد

روز اول رویداد آموزشی طنز قلمه در یزد برگزار شد

روز نخست رویداد آموزشی طنز‌ قلمه در یزد با حضور اساتید و طنزپردازان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری در روز اول این رویداد نیلوفر ناظری با کارگاه استندآپ کمدی «بالاخره بامزه می‌نویسم!» از ساعت ۱۴ تا ۱۶ میزبان علاقه‌مندان به خلق کمدی و شوخی‌نویسی بود.

در ادامه و پس از پذیرایی محفل طنز قندشکن نیز با حضور استادان عباس حسین‌‌نژاد (مدیر) داوود امیریان، نیلوفر ناظری، محسن فراهانی و طنزپردازان یزدی دایر شد که در این جلسه اجرای استندآپ کمدی برخی از کمدین‌های یزدی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

روز دوم قلمه نیز فردا به کارگاه زیست طنزپردازانه محسن فراهانی و داستان طنز داوود امیریان اختصاص خواهد داشت.

گفتنی است قلمه با جمعی از استادان و مدرسان نام‌آشنای حوزه طنز به استان‌های مختلف کشور سفر می‌کند و با برگزاری رویدادهای استعدادیابی، آموزشی و تخصصی، سعی دارد طنزپردازهای حرفه‌ای و متعهد تربیت و به فضای رسانه‌ای کشور تزریق کند.

در این رویداد به غیر از کارگاه آموزشی، کتاب طنز، پذیرایی و بسته آموزشی هم به شرکت‌کنندگان تقدیم می‌شود.

قلمه در یزد با سه کارگاه میزبان علاقه‌مندان به طنز و طنزپردازی است. این کارگاه‌ها در تاریخ ۸ و ۹ آبان ۱۴۰۲ در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که اولین دوره رویداد آموزشی طنز قلمه نیز پیش از این در شهر یزد برگزار شده بود.

در این برنامه که به همت دفتر طنز حوزه هنری و مکتب مهر و به میزبانی و همکاری حوزه هنری استان یزد در تاریخ ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، بیش از ۵۰ نفر از علاقه‌مندان به طنز شرکت داشتند و کلاس‌ها و کارگاه‌های متعددی در حوزه طنز زیر نظر استادان مطرح کشوری دایر شد.

پایان

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=319458
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.