رندان تشنه لب برگزار می‌شود

رندان تشنه لب برگزار می‌شود

به مناسبت محرم، ماه عزای سالار شهیدان امام حسین (ع) شب شعر عاشورایی رندان تشنه لب در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری، شب شعر عاشورایی «رندان تشنه لب» دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ مطابق با ۲۷ ماه محرم ساعت ۱۷ در سالن سوره حوزه هنری واقع در انتهای خیابان سميه، نرسیده به خيابان حافظ برگزار می‌شود.

شاعران طنزپرداز که در طول سال اشعار طنز خود را در شب شعر «در حلقه رندان» می‌خوانند؛ در سوگواره «رندان تشنه لب» ارادت خود را به اهل بيت و حماسه سازان عاشورا با اشعار آيينی خود متجلی می‌کنند.

در اين سوگواره شاعران طنزپرداز و شاعران ميهمان تازه‌ترين سروده‌های عاشورایی خود را قرائت خواهند کرد. شاعران و مهمانانی نظیر حاج علی انسانی، یوسفعلی میرشکاک، ناصر فیض، امید مهدی‌نژاد، اسماعیل امینی ،محمدرضا طهماسبی، عباس صادقی، سیدحسن صفاری، میثم یوسفی، احمد بابایی، حامد حجتی و … .

اجرای این قسمت از شب شعر عاشورایی «رندان تشنه لب» نیز بر عهده سعید بیابانکی خواهد بود.

«رندان تشنه‌ لب» از محرم سال ۱۳۸۲ تا کنون هر سال توسط دفتر طنز حوزه هنری برگزار می‌شود.

ورود برای همه آزاد است و از تمامی علاقه‌مندان به اهل بيت (ع) و عاشقان سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع) دعوت می‌شود تا در اين محفل شعر عاشورایی شرکت کنند.

گفتنی است، این محفل که هر ماه با عنوان «در حلقه رندان» برگزار می‌شود، به مناسبت ایام عزاداری محرم با عنوان «رندان تشنه‌لب» برگزار شده و در آن اشعاری به مناسبت این ایام توسط شاعران طنز خوانده می‌شود.

پوستر شب شعر عاشورایی
پوستر شب شعر عاشورایی

پایان

برای آگاهی از سایر برنامه‌ها اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=318996
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.