دومین جلسه طنزخوانه برگزار شد

دومین جلسه طنزخوانه برگزار شد

دومین جلسه محفل نثرخوانی طنزخوانه به اصرار محسن فراهانی و با همت دفتر طنز حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری، روز سه‌شنبه بیست‌وهشتم آذرماه دومین جلسه از نشست هفتگی نثرخوانی «طنزخوانه» با موضوع دربی به گردانندگی محسن فراهانی برگزار شد.

در این جلسه با رویکرد نقد و انتقادپذیری از حضار خواسته شد طنزهای خود را با موضوع «دربی» بخوانند و سایرین نقدهای خود را نسبت به طنز خوانده شده ارائه دهند.

محسن فراهانی هدف از تشکیل این محفل هفتگی را با توجه به بستر انتشار مطالب، شناسایی و حمایت از طنزنویسان جوان مستعد اعلام کرد و پیدا کردن رسانه را در سالیان قبل دغدغه طنزنویسان جوان اعلام کرد که اکنون ای

ن فضا و بستر به راحتی در اختیار علاقه‌مندان به حوزه طنزنویسی در دفترطنز وجود دارد.

در ادامه محسن فراهانی قالب‌های طنزنویسی اعم از طنز، فکاهه، هجو و هزل را با ارائه جدولی که توسط شاخص‌های نقد، شوخ‌طبعی، تخریب و رکاکت کلام درصدبندی می‌شد تعریف کرد

در پایان جلسه موضوع طنزخوانه هفته آتی با مشارکت حضار موضوع «کنکور» تعیین شد و یکی از نکاتی که در پایان جلسه به چشم آمد، اهدای کتاب به حضار بود و قرار بر این شد که هفته بعد در مورد کتاب‌ها صحبت شود و اگر نقد و بررسی خوبی در مورد آن‌ها نوشته شد در سایت دفتر طنز منتشر بشود.

گفتنی است جلسه سوم طنزخوانه روز سه‌شنبه ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ در اتاق شماره ۲۰۲ حوزه هنری با موضوع «کنکور» برگزار می‌شود و ورود به این برنامه برای عموم آزاد است.

دفتر طنز حوزه هنری که آموزش طنز و کمدی را یکی از اهداف جدی خود می‌داند در کنار برگزاری گردهمی نثرخوانی طنز، جلساتی دیگری مانند جلسه نقد و بررسی آثار طنز «دگرخند»، جلسات نمایشنامه‌خوانی طنز «خنده در صحنه»، نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های کمدی «نور، صدا، دوربین، خنده» و… را برگزار می‌کند.

پایان

برای آگاهی از برنامه‌های دیگر دفتر طنز اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=319868
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.