در حلقه رندان ۱۸۲ برگزار می‌شود

در حلقه رندان ۱۸۲ با شاعران طنزپردازی از سراسر کشور برگزار می‌شود

صد و هشتاد و دومین شب شعر طنز «در حلقه رندان» استثنائاً دوشنبه این ماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری، این شب شعر، روز دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۰ در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ میزبان علاقه‌مندان به شعر و طنز خواهد بود.

شاعران و طنزپردازان مطرحی از سراسر کشور مهمانان ویژه این شب شعر طنز هستند و در حضور علاقه‌مندان به شعر و طنز و لبخند به شعرخوانی طنز می‌پردازند.

اجرای در حلقه رندان ۱۸۲ هم بر عهده سعید بیابانکی خواهد بود و از جمله تفاوت‌های این در حلقه با سایر در حلقه رندان‌ها پذیرایی آن است که مخاطبان در صد و هشتاد و دومین شب شعر طنز در حلقه رندان به صرف باقالی و لبو و چای لب‌سوز دعوت شده‌‌اند.

گفتنی است ورود به این برنامه برای همه آزاد و رایگان است و نیازی به تهیه بلیت نیست.

شب‌های شعر طنز «در حلقه زندان» نخستین و مهم‌ترین شب شعر طنز در کشور است. برگزاری این شب‌های شعر به همت زنده یاد ابوالفضل زرویی که نخستین مدیر دفتر طنز حوزه هنری بود انجام گرفت. مرداد ماه ۱۳۸۰ حوزه هنری شاهد اجتماع طنزپردازانی بود که تا پیش از آن تریبونی رسمی برای قرائت آثار خود نداشتند.

البته در این باره که در حلقه رندان چه تأثیراتی بر جریان شعر رسمی طنز گذاشته است،‌ سخن بسیار است و این مختصر جای اشاره به آن نیست.

دفتر طنز حوزه هنری که آموزش طنز و کمدی را یکی از اهداف جدی خود می‌داند در کنار برگزاری شب شعر طنز و آشنایی مخاطبان به شعر طنز جلساتی دیگری مانند جلسه نقد و بررسی آثار طنز «دگرخند»، جلسات نمایشنامه‌خوانی طنز «خنده در صحنه»، نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های کمدی «نور، صدا، دوربین، خنده» و… را برگزار می‌کند.

پایان

برای آگاهی از برنامه‌های دیگر دفتر طنز اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=320544
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.