در حلقه رندان ۱۷۷ برگزار شد

در حلقه رندان ۱۷۷ برگزار شد

یکصد و هفتاد و هفتمین شب شعر طنز در حلقه رندان، ۲۷ خردادماه در تالار سوره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری، صد و هفتاد و هفتمین شب شعر طنز «در حلقه رندان» شنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ در تالار سوره حوزه هنری دایر شد و در این برنامه شاعران و طنزپردازانی از سراسر کشور به طنزخوانی پرداختند.

امید مهدی‌نژاد، عباس احمدی، مهدی استاداحمد، عباس صادقی، زهرا جمالی، حسین پورقلی، احمد رفیعی وردنجانی، محمد زارعی، ملیحه رجایی و سعیده موسوی زاده از جمله شاعران و طنزپردازان حاضر در این شب شعر بودند.

مجری در حلقه رندان ۱۷۷ سعید بیابانکی بود و استاد اکبر کتابدار هم به رسم برنامه‌های پیشین قسمت «چم و خم طنز» که به آموزش نکات طنزنویسی اختصاص دارد را اجرا کرد.

گزارش تصویری شب شعر در حلقه رندان را ببینید:

«در حلقه رندان» از برنامه‌های ماهانه دفتر طنز حوزه هنری است که در آن  شاعران و طنزپردازان به شعرخوانی می‌پردازند و ورود به آن برای همه آزاد و رایگان است.

شب‌های شعر طنز «در حلقه زندان» نخستین و مهم‌ترین شب شعر طنز در کشور است. برگزاری این شب‌های شعر به همت زنده یاد ابوالفضل زرویی که نخستین مدیر دفتر طنز حوزه هنری بود انجام گرفت.

رندان تشنه‌لب نیز عنوان شب شعری است که در در ماههای محرم و صفر برگزار می‌شود. در این برنامه شاعرانی که در طول سال از آنها شعر طنز می‌شنویم، عشق و ارادت‌شان را به سالار شهیدان در قالب اشعار آیینی‌شان متجلی می‌کنند. این برنامه نیز از سال ۱۳۸۲ در حوزه هنری برگزار می‌شود.

پایان

برای مطالعه سایر مطالب مشابه اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=318666
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.