دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه منصوب شد

دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه منصوب شد

معاون امور رسانه‌‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی عباس حسین‌نژاد را به‌عنوان دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه (طنزپهلو) منصوب کرد.

 به گزارش دفتر طنز حوزه هنری و به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی عباس حسین‌نژاد را به‌عنوان دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه منصوب کرد.

در این‌حکم تأکید شده است:

انتظار می‌رود  با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مشارکت حداکثری اهالی رسانه و فضای مجازی در حوزه طنز را در این دوره رقم بزنید.

بنابراین گزارش؛ مهدی اسماعیلی در اختتامیه هفتمین دوره این جشنواره عنوان کرد که گل آقا دوران طلایی طنز کشور است و ملی شدن جشنواره طنزپهلو ضروریست و  وزارت فرهنگ آماده حمایت ویژه از طنز پردازی و هنرمندان است و فومن مرکز طنز کشور خواهد بود.

عباس حسین‌نژاد نیز ضمن دعوت از تمامی طنزپردازان برای شرکت در این رویداد ملی، گفت که برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری هشتمین دوره جشنواره ملی طنز و رسانه (طنزپهلو)، یادمان مرحوم کیومرث صابری فومنی، انجام شده و اختتامیه این جشنواره در اردیبهشت  ۱۴۰۳ در شهر فومن زادگاه گل‌آقا برگزار خواهد شد.

پوستر
پوستر

 

بنا بر اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره طنز پهلو، فراخوان هشتمین جشنواره طنز و رسانه (طنزپهلو) یادمان کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) منتشر شده است، این جشنواره با همکاری معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

دبیرخانه هشتمین جشنواره طنز پهلو تاکید کرد آیین پایانی این جشنواره در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان گیلان، شهر فومن (زادگاه گل‌آقا) برگزار خواهد شد و علاقمندان ‌می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ فروردین ماه سال آتی به نشانی http://tanz.pressfestival.ir ارسال کنند.

پایان

برای آگاهی از برنامه‌های دیگر دفتر طنز اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=320749
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.