حال و هواي جام جهاني در قمپز

 

به گزارش روابط عمومي دفتر طنز حوزه هنري استان قم، سي و چهارمين محفل طنز قمپز در آخرين چهارشنبه خرداد ماه ???? با حضور طنزپردازان، مسئولين و علاقمندان به طنز در سالن سوره حوزه هنري قم برگزار شد. در ابتداي جلسه که با اجراي دکتر عباس احمدي مسئول دفتر طنز حوزه هنري قم برگزار شد؛ اکبر کتابدار محقق و پيشکسوت راديو نکاتي را درباره طنز براي حاضران بيان کرد. پس از آن  مهمان ويژه محفل قمپز، اميد مهدي‌نژاد آثار طنز خود را براي حاضران خواند.

بخش ديگر اين محفل به قرائت آثار منثور و منظوم توسط طنزپردازان قمي اختصاص داشت که با موضوع  فوتبال و جام جهاني و يا با موضوع آزاد سروده و يا نوشته شده‌بودند. احمد علوي، يحيي سلطاني، رضا عيوضي، سيدجواد هاشمي، عليرضا علي‌بيگي، سيد محمد صفايي، علي بهاري، حديثه شريفي، مهدي کبيري، امين شفيعي، غديري، محمدحسين عليان، انسيه آرزومندي و مهين صفاري طنزپردازاني بودند که در اين عصر بهاري آثارشان را براي حاضران قرائت کردند. همچنين مسعود اسماعيلي اخوانيه‌اي را که جمعي از طنزپردازان قمي در وصف اميد مهدي‌نژاد سروده بودند خواند.

اما بخش ويژه‌ي اين محفل گزارشگري بخشي از بازي فوتبال ايران و مراکش با لهجه قمي بود که مورد استقبال حاضران در سالن قرارگرفت. در پايان نيز با راي مهمان برنامه آثار برتر اين محفل انتخاب شد تا به اين ترتيب از علي بهاري، امين شفيعي، عليرضا علي بيگي و فرهاد موحدي تقدير شود. همچنين از اکبر کتابدار و برگزيده بخش گزارشگري با حضور مجدالدين معلمي رئيس حوزه هنري استان قم تقدير شد.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=311324
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.