«جام جهاني در جنگل» منتشر شد

 

جمال اکرمي از انتشار کتاب مجموعه قصه‌هاي «جام جهاني در جنگل» از سوي انتشارات نيستان خبر داد و گفت:‌ اين کتاب درباره رويدادهاي ورزشي در جنگل حيوانات است .شيرخان، سلطان بي چون وچراي جنگل، به معاونش جناب ببرخان دستور مي‌د‌هد تا با برگزاري يک رشته مسابقات ورزشي با عنوان جام جهاني، هيجان تازه‌اي در جنگل به راه بيندازد و رنگ و روي تازه‌اي به جنگل زيرفرمان او بدهد. مراسم افتتاح مسابقات برگزارمي‌شود و طي ?? روز مسابقات، هرکدام از رشته‌هاي ورزشي، از ورزش دوي استقامت و پرتاب نيزه (دارت پراني) گرفته تا پرتاب وزنه، پرش طول، پرش ارتفاع، کوه‌پيمايي و فوتبال، جانوران جنگلي به رقابت مي‌پردازند.

 تلاش براي حذف رقيبان و کسب مدال قهرماني، هيجان مسابقات را بالا مي‌برد و طي آن جانوران جنگل روحيات خود را به نمايش مي‌گذارند. مسابقاتي که قرار نيست حيوانات ضعيف‌تر از توانايي‌هاي کم‌تري براي پيروزشدن برخوردار باشند. بردباري لاکي و ورموري، حس انتقام جويي گوش دراز(خرگوش) از يرخان، شکم چراني گوري مگوريل، شتاب‌زدگي دم دراز، کُرکُري خواندن‌هاي پاگنده و آب گل کن، نشانگر ويژگي‌ شخصيت‌هاي جانوري اين کتاب است.
آشنايي کودکان با ورزش‌هاي گوناگون و شيوه اجراي آن، به همراه آشنايي با روحيات جانوران گوناگون وهم‌زيستي آن‌ها، درون‌مايه اين مجموعه است و طنز شکل گرفته در داستان‌ها، آن‌ها را براي ادامه خواندن تشويق مي‌کند. اين کتاب با تصويرهاي زيباي ?? تصويرگر جوان و هنرمند همراه است.

 

تسنيم

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313346
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.