تحريم آمريکايي تحمل ايراني در قمپز

 

سي و هفتمين محفل قمپز عصر چهارشنبه ۳۰ آبان ماه با حضور مسئولان فرهنگي استان، طنزپردازان قمي و غير قمي در سالن آمفي‌تئاتر کتابخانه آيت الله خامنه‌اي برگزار شد. اين محفل اتفاقاتي در خود داشت که آن را تبديل به يک قمپز به ياد ماندني کرد؛ حضور رضا احسان‌پور شوخ و بداهه‌گو، خداحافظي طنزپردازان استان با مجدالدين معلمي رئيس پيشين حوزه هنري قم و رونمايي از فراخوان چهلمين محفل قمپز که هم‌زمان با چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود.

قمپز سي و هفتم با شعرخواني عباس احمدي و معرفي و دعوت از رضا احسان‌پور کارشناس مهمان محفل براي قرار گرفتن در کنار او آغاز شد. بخش اصلي برنامه به خوانش آثار طنزپردازان استان اختصاص داشت که برخي آز آنها به علت هم‌زماني اين جلسه با هفته کتاب و کتابخواني موضوعي مرتبط با اين هفته داشت. موضوع آزاد و تحريم آمريکايي تحمل ايراني از ديگر موضوعاتي بود که برگزار کنندگان مراسم براي ارائه آثار فراخوان داده‌بودند.

محمد جواد زارعي، رضا عيوضي، عليرضا کبيري، سعيد تارم، حسن رحماني‌نکو، منوره سادات نمايي، حسين صادقي، سيد جواد يثربي، سيد محمد حسيني، محمد حسين مهدويان، سيد مصطفي فاطمي، مسعود يوسفي، سيد محمدجواد ميرصفي، احمدرضا پاک‌نژاد، امين شفيعي، محمدمتين کريمي، صادق رهبران، موسي پاک‌نژاد، فرهاد موحدي، محسن گاييني در اين بخش آثارشان را را ارائه کردند.

در ميان قرائت آثار توسط طنزپردازان، عباس احمدي و رضا احسان‌پور نظرات کارشناسي خود را درباره آثار ارائه مي‌کردند و گاه با طرح شوخي‌هايي سالن لبريز از جمعيت را به خنده وا مي‌داشتند. تقدير از مجدالدين معلمي از ديگر بخش‌هاي اين محفل بود که با پخش کليپي از او آغاز شد. در ادامه از او دعوت شد تا به روي سن بيايد و هدايا و تابلو کاريکاتور چهره او به رسم يادبود تقديمش شود. همچنين اخوانيه‌اي که توسط جمعي از شاعران استان در وصف او گفته شده‌بود توسط محمدجواد يثربي خوانده شد. در ادامه با حضور مسئولين حاضر در سالن از جمله سيد رضا عليزاده طباطبايي مدير کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري و ابوالقاسم مقيمي مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قم، از پوستر فراخوان چهلمين محفل قمپز رونمايي شد. پايان بخش قمپز سي و هفتم نيز تقدير از صاحبان آثار برگزيده محفل بود. در اين بخش از حسن صادقي، حسن رحماني نکو، فرهاد موحدي، محمدحسين مهدويان، منور السادات نمايي با اهداي هدايايي تجليل شد.       

اين محفل به همت واحد آفرينش‌هاي ادبي حوزه هنري قم و همکاري اداره کل کتابخانه‌هاي استان برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313111
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.