اولین محفل طنز قندک برگزار شد

اولین محفل طنز قندک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز‌ حوزه هنری، اولین محفل‌ طنز «قندک» با موضوع خانواده در روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

این برنامه با خیرمقدم آقای سرگزی مدیرکل ارشاد استان سیستان و بلوچستان آغاز و با حضور شاعرانی نظیر «ناصر فیض»، «عبدالرضا قیصری»، «مجید لشکری»، «عبدالرحمن حواشی»، «پدرام اکبری»، «علی پاسبان»، «مجید لشگری» و «ارسلان محبی» همراه با بخش استندآپ و سرود به مرحله اجرا در آمد.

«قندک» با همکاری دفتر طنز حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور و حوزه هنری انقلاب اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه سیستان و بلوچستان و در نهایت شهرداری زاهدان همراه با توزیع «قندک» (خربزه محلی سیستان) میزبان علاقه‌مندان به طنز بود.

گفتنی است در حال حاضر بسیاری از استان‌ها و شهرهای کشورمان شب‌های شعر طنز خود را با عناوین مستقل و منحصر به شهر و استان خود در سطوح استانی و کشوری با همکاری این دفتر برگزار می‌کنند. برای نمونه به چند مورد در این خصوص اشاره می‌کنیم:

قمپز (استان قم)، قندشکن (استان یزد)، خنداخند (اصفهان)، شکرپنیر (خراسان شمالی)، دوگوله (استان مرکزی) و… .

شب شعر طنز در حلقه رندان اولین شب شعر طنز در کشور است که اوایل دهه هشتاد به همت مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد و دفتر طنز حوزه هنری آغاز به فعالیت کرد و تا همین امروز میزبان علاقه‌مندان به طنز و شعر بوده است.

پایان

برای اطلاع از سایر خبرهای حوزه طنز اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=318727
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.