آجیل مشکل­ گشا و سایر وابستگان چگونه مشکل شما را می‌گشایند؟

حل کردن مشکلات با آجیل مشکل­ گشا و سایر وابستگان

نویسنده: بنیامین کلاچاهی ثابت

مدتی پیش بود که ایده کاهش تصادفات رانندگی از طریق توزیع دو تُن تخمه شور بین رانندگان، تیتر اخبار شد.

البته ارتباطی بین این ایده با خاستگاه باور به آجیل مشکل‌گشا وجود نداشت اما به شخصه قدردانِ هر طرح و ایده مشابهی هم هستم که تعداد تلفات تصادفات در کشور ما را حتی یک نفر کمتر کند.

اینجانب هم با الگوگیری از این طرح و پس از ربع‌ساعت‌نفر کار پژوهشی در شبکه‌های اجتماعی، خوراکی‌های مشکل‌گشای پیشنهادی خود را برای رفع برخی از مشکلات دیگر فهرست کردم که به شرح زیر هستند:

مشکل طرح‌های نیمه‌تمام و وعده‌های عملی نشده:

تخصیص بودجه خرید مَویز و کُندر برای آبدارخانه‌های تمامی ادارات و دفاتر مدیریتِ آن‌ها؛ ضمن بررسی امکان ادغام ستادهای انتخاباتی و ستادهای توزیع مَویز تنظیم بازار با توجه به خاصیت تقویت حافظه در این اقلام خوراکی.

مشکل اُفت تحصیلی و پایین بودن معدل دانش‌آموزان:

جایگزین کردن آب‌هویج به جای شیر پاستوریزه در برنامه تغذیه مدارس با هدفِ افزایش قدرت بینایی دانش آموزان. با اولویت توزیع آن بین دانش‌آموزان نیمکت‌های مُشرف به برگه امتحانی شاگرد پُرخوانِ کلاس.

مشکل سطح نامطلوب آمادگی در برابر زلزله:

توزیع سبد معیشتی ژله‌های لرزان به منظور ایجاد آمادگی ذهنی در ناخودآگاهِ ساکنین خانه‌های مستهلک و اضافه کردن فکرِ احتمال زمین لرزه به سایرِ افکارِ قبل از خوابِ ایشان مانند اجاره، بدهی و… .

مشکل ایجاد فضای دوقطبی در جامعه:

ممنوعیت نوشابه گازدار و اجباری شدن استفاده از دوغ محلی که با ایجاد حس خوشایند خواب‌آلودگی، حال بحث را از افراد گرفته و سطح گفتگو را به «برو دوغتو بنوش بابا!» تقلیل می‌دهد.

مشکل میزان بالای خشونت و ضرب و جرح در کلانشهرها:

ریختن گل‌گاو‌زبان در تصفیه خانه‌های آب شهر و دخیل کردن سنبل‌الطیب در فرآیند بارورسازی ابرها با عنایت به ویژگی‌های آرامبخش این نوع از گونه‌های گیاهی.

مشکل بالا رفتن سنِ ازدواج و کاهش موالید:

گنجاندنِ ارده و شیره در برنامه غذایی سلف‌ها و راه‌اندازیِ جگرکی در محوطه دانشگاه‌ها به منظور افزایش سطح دل و جگر تا اندازه شیر برای تشکیل خانواده.

مشکل تورم و قیمت بالا در اجناس خوراکی:

با عنایت به نوع این مشکل باید از روش مهندسی معکوس استفاده شود و لذا هوای آزاد، تنها خوراکی پیشنهادی ما برای رفعِ این مشکل می‌باشد.

مشکل حوادث طبیعی و بلاهای معلق:

تخم‌مرغ‌گذاری ستادهای مدیریت بحران در خیابان‌های بالاشهر به نیّتِ دوری چشم‌زخم از صاحبین ماشین‌های مدل بالا.

مشکل افزایش افسردگی ناشی از تنهایی انسانِ معاصر:

خُرد کردن پیاز در معابر عمومی توسط شهرداری‌ها با هدف سرازیر کردن اشک شهروندان برای ایجاد فضای همدلی و نوع‌دوستی در محیط کلان‌شهرها.

مشکل پایین آمدن سن اعتیاد به مواد دخانی و روانگردان:

احیای طرحِ پخش سیب‌زمینی با تکیه بر جنبه غیرخوراکی آن؛ یعنی بهره‌گیری از کاربرد سیب‌زمینی در فرآیندِ جعل اسناد هویتی و دستکاری سن شناسنامه‌ای معتادین جدیدالورود.

در پایان، لازم به ذکر است برای دریافت پیشنهاد خوراکی‌های متناسب با سایر مشکلات مد نظر خود نیز می‌توانید با در دست داشتنِ یک کیلو موزِ رسیده اِکوادور به صفحه گفتگوی خصوصی اینجانب مراجعه کنید.

پایان

برای مطالعه سایر مطالب اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=319714
2 نظرات
  1. علی حسینی می گوید

    ارده شیره و مواد دخانی و روان گردان خوب بود :))))))))))))))))))

  2. سالاری می گوید

    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.