«نزديک ته خيار» ميهمان نقد دوشنبه مي‌شود

به گزارش خبرگزاري مهر، نشست نقد و بررسي کتاب «نزديک ته خيار» نوشته ناصر فيض  با حضور سيدعلي ميرفتاح و سيدعبدالجواد موسوي در قالب برنامه نقد دوشنبه فرهنگسراي انديشه برگزار مي‌شود.

نزديک ته خيار، پس از املت دسته‌دار، دومين مجموعه شعر ناصر فيض، شاعر، طنزپرداز و مدير دفتر طنز حوزه هنري محسوب مي‌شود که بخشي از آن را شعرهاي طنز و بخش ديگري از آن را نثرهاي طنزآميز فيض تشکيل مي‌دهد.

در بخشي از اين کتاب مي‌خوانيم: «تلخ است، شيرين است. تلخ و شيرين است. نمي‌دانم. شايد چيزي باشد شبيه به نزديک ته خيار! بنا به برخي از تعاريف هدف نهايي طنز اصلاح کژي‌ها و ناهنجاري‌هاي فردي و اجتماعي است که با تاختن و به سخره‌ گرفتن و نيز درشت‌نمايي آن‌ها، امکان‌پذير است. در بخشي از اين آثار هدف اصلي من ايجاد لبخند و در نتيجه نشاط در مخاطب است. يعني پس زدن خودکار دغدغه‌ها و درگيري‌هاي ذهني کدورت‌زا و غم‌آفرين با ايجاد نوعي آرامش در کنار شور و شعف به دست آمده از موضوع طنز که ته ماجرا مي‌رسد به همان اصلاح و اصلاح‌گري».

کتاب «نزديک ته خيار» با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه در ۲۰۸ صفحه توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

اين برنامه روز دوشنبه نهم مردادماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن اجتماعات فرهنگسراي انديشه واقع در خيابان شريعتي نرسيده به پل سيدخندان بوستان هلال احمر برگزار مي‌شود.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=312121
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.