صد و شصت و نهمین شب شعر طنز در حلقه رندان برگزار می‌شود

صد و شصت و نهمین شب شعر طنز در حلقه رندان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و خصوصی دفتر طنز، صد و شصت و نهمین شب شعر طنز «در حلقه رندان» بالاخره پس از کش و قوس فراوان برگزار می‌شود.

این مراسم که قدیمی‌ترین و بزرگترین شب شعر طنز کشور محسوب می‌شود، چند ماه بود که به دلیل کرونای کوفتی به صورت مجازی برگزار می‌شد یا برگزار نمی‌شد. اما حالا به کوشش دفتر طنز و سپهر سوره و با مساعدت کرونای کوفتی قرار است روز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار شود.

در این جلسه به غیر از طنزخوانی شاعران و نویسندگان طنزپرداز، از کتاب «سد نصرالدین» نوشته امیر خیام و آخرین اثر دفتر طنز و انتشارات #سوره_مهر رونمایی می‌شود و قرار است شعر طنز ژاپنی با حضور دکتر سید آیت حسینی استاد دانشگاه تهران معرفی بشود. در کنار این‌ها استاد اکبر کتابدار مثل سابق چم و خم طنز و طنزنویسی را شرح می‌دهند و مسابقه جذاب طنز هم با جوایز نسبتا نفیسش برقرار است.

 

در انتهای مراسم به مهمانان بسته افطاری تقدیم می‌شود و شاید اگر بچه خوبی باشند کتاب طنز هم هدیه بگیرند.

به همان برکتی که داخل بسته‌های افطاری هست قسم، حضور در این مراسم نیازی به تهیه بلیت ندارد و شرکت در این جلسه برای تمام مردم جهان آزاد و رایگان است به جز معاون وزیر صنعت. چون ایشان چند شب است می‌خواهند امشب قیمت‌ها را کاهش بدهند. وقت ندارند.

پایان

راستی:
خیابان سمیه نرسیده به حافظ، حوزه هنری سالن اندیشه ساعت ۱۷ تا ۱۹

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=315014
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.