قسمت چهارم فصل پنجم جوکر و خنده‌های بدون علت

قسمت چهارم فصل پنجم جوکر و خنده‌های بدون علت

قسمت آخر فصل رئالیتی‌شو جوکر با ادامه چالش‌های شرکت‌کنندگان و عوامل برنامه ادامه پیدا کرد تا یک به یک حذف شدند و در کمتر از نیم ساعت مانده به پایان مسابقه، برنده نهایی مشخص شد.

همانطور که گفته شد، خلاقیت گروه پنجم نسبت به سایر گروه‌ها بیشتر بود. به گونه‌ای که از چالش‌های تکراری طراحی شده عوامل برنامه، موقعیت‌های جدیدی ساخته و فرصت خندیدن را فراهم می‌کنند.

مشارکت در چالش‌ها و صرف انرژی گروه فصل پنجم به اندازه‌ای بالا رفت که چهار شرکت‌کننده باقیمانده، بدون علت و در موقعیت‌هایی که انتظار نمی‌رفت به خنده افتادند.

زامبی بیشتر از دیگران خندید

ورود یکی از حذف‌شدگان به عنوان زامبی و تلاش برای خنداندن دیگران، یکی از قوانین برنامه است که در این فصل هم مشاهده شد.

اما مهران غفوریان بیشتر از آنکه بتواند دیگران را بخنداند، به علت موقعیت متفاوتی که با دیگران داشت سعی کرد با خندیدن، دیگران را هم به خنده بیندازد که موفقیت‌آمیز نبود و جمله «خنده مسری است» میسر نشد.

سیروس میمنت؛ همه فن حریف گروه

سیروس میمنت به عنوان با تجربه‌ترین فرد این گروه، با مشارکت در بحث‌ها و چالش‌ها و همچنین خنده‌هایی که خود او به تنهایی باعثش شده بود، توانست به تاثیرگذارترین فرد گروه فصل پنجم تبدیل شود.

همچنین با اشاره به این که «نخندیدن هنر نیست ولی محک خوبی برای بازیگران است تا توانایی خود را بسنجند»، اهمیت خنده و تلاش برای خندیدن را پررنگ کرد.

طنز جوکر ماندگار نیست

درست است که جوکر فرصت خندیدن را به مخاطب ارائه می‌دهد و همین موضوع باعث رضایت بینندگان می‌شود، اما خنده‌ها و علت خندیدن‌ها در ذهن بینندگان باقی نمی‌ماند.

به طوری که کسی به خاطر نمی‌آورد در قسمت‌های گذشته چه اتفاقات خنده‌داری افتاد که دیگران سعی کردند خودشان را کنترل کنند یا خندیدند و کارت زرد دریافت کردند. به همین علت اکثر مواقع به مسابقه‌ای تبدیل می‌شود که با خنده‌های لحظه‌ای و بدون علت به پایان می‌رسد.

گفتنی است این مسابقه دوشنبه هر هفته از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

پایان

نویسنده: سارا ملاعباسی

برای مطالعه سایر نقدها اینجا کلیک کید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=315003
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.