فرج‌اللهي: سند چشم‌انداز نياز به تبليغ ندارد

 

مهدي فرج الهي معتقد است که سند چشم انداز توسعه نياز به تبليغ ندارد بلکه هنرمندان و اهالي ادبيات بايد به آن عمل کنند تا به آرمان ها و اهداف کشور در سال ۱۴۰۴ برسيم.

به گزارش پايگاه خبري حوره هنري اين طنزپرداز و مجري برنامه هاي نقد آثار طنز (دگرخند) حوزه هنري در گفت و گو با خبرنگار بخش کتاب و ادبيات پايگاه خبري حوزه هنري با اشاره به اين که سند چشم انداز توسعه ۱۴۰۴ نيازي به تبليغ ندارد، اظهار کرد: هدف جشنواره هنري ايران ۱۴۰۴ بايد اين باشد که به اين سند عمل شود.

او افزود: طنزپردازان بايد آثاري ارائه بدهند که به افراد و مسوولان در جايگاه هاي مختلف تلنگر بزنند و آن ها را متوجه اين مساله کنند که بايد به کدام سمت حرکت کنيم تا به آرمان هاي مورد نظر برسيم.
فرج الهي گفت: موضوع جشنواره هنري ايران ۱۴۰۴ اين است که در سالهاي پيش رو بتوانيم بهتر از چيزي که هستيم باشيم و از همه لحاظ رشد کنيم و طبيعتا هنر و ادبيات نيز در خدمت تعالي انسان است و بايد در اين مسير حرکت کنند.

مهدي فرج الهي رسالت هنرمندان و اهالي فرهنگ و ادبيات را کشف زيبايي ها دانست و عنوان کرد: از آنجايي که تعريف طنز اصلاح و جراحي جامعه است، بايد مسائل و موضوعات و اتفاقاتي که سرجاي خود نيستند را تذکر بدهد و به همين دليل در جشنواره ۱۴۰۴ مي تواند نسبت به بخش هاي ديگر اثر گذارتر باشد.

اين طنزپرداز با تاکيد بر اين که نويسنده ها و طنزپردازان موضوعات گوناگوني در جشنواره هنري ايران ۱۴۰۴ پيش روي خود دارند، اظهار کرد: طنزنويسان مي توانند در موضوعات کلي مانند درستي، کرامت، اخلاق و غيره اثر ارائه دهند و عملکرد مردم و مسوولان را مورد بررسي قرار دهند.

وي ادامه داد: در اين جشنواره به طور خاص قرار است چشم انداز ايران در سال ۱۴۰۴ مورد بررسي قرار بگيرد و اين چشم انداز هم خلاصه اش بهتر بودن است و هنرمند نيز بر همين اساس سعي مي کند کار کند.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=311955
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.