شکرطنز به ايستگاه نهم رسيد

 

 

نهمين محفل طنز شکرطنز به صورت مجازي به همت حوزه هنري استان بوشهر برگزار شد. در اين محل شاعران و طنزپردازان بوشهر تازه‌ترين آثار خود را براي علاقه‌مندان به طنز و ادبيات خواندند. براي ديدن اين برنامه مي‌توانيد به صفحه اينستاگرام حوزه هنري استان بوشهر مراجعه کنيد.

اميد پارسايي‌فر، رئيس حوزه هنري استان بوشهر در همين رابطه گفت: نهمين محفل «شکر طنز» با حضور طنزپردازان استان بوشهر، مهدي شيخياني، محمد تابناک، اسماعيل شهرستاني، محمدعلي نادري و با اجراي هنرمند هم اقليمي امين چاه‌شوري برگزار شد.

نهمين محفل «شکر طنز» با توجه به اعمال محدوديت‌هاي ناشي از گسترش ويروس کرونا به‌صورت مجازي برگزار شد و علاقه‌مندان مي‌توانند  از طريق اينستاگرام حوزه هنري استان بوشهر شاهد «محفل طنز» باشند.

حوزه هنري در واحد آفرينش‌هاي ادبي خود به موضوع طنزپردازي و همچنين برگزاري محافل طنز در استان به جديت مي‌پردازد.

محفل «شکر طنز» از محافل چند سال اخير حوزه هنري است که پيش ‌از اين به صورت حضوري در سالن و در محفلي گرم و صميمي و در حال حاضر به دليل کرونا به‌صورت آنلاين برگزار مي‌شود.

جامعه‌اي که روبه‌جلو و قصد حرکت و پيشرفت است، نياز به انبساط خاطر و نشاط و شادابي دارد. طنز و طنزپردازان نيز نقش مؤثري در ايجاد شادابي جامعه استان خواهند داشت.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313876
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.