سه‌نقطه فوتبالي منتشر شد


دومين پيش‌شماره ماهنامه طنز سه‌نقطه با پرونده‌اي براي فوتبال منتشر شد. در اين شماره مکتوب طنز سه‌نقطه که «شماره صفر» اين مجله عنوان گرفته است، جمعي از نويسندگان صاحب‌نام و طنزنويسان جوان، از زوايايي غيرمعمول به پديده فوتبال و جام جهاني نظر کرده‌اند.


از نويسندگاني که يادداشت‌هاي طنزآميرشان در اين شماره از مجله سه‌نقطه منتشر شده است مي‌توان به امرالله احمدجو، عباس احمدي، سعيد بيابانکي، مجيد خسروانجم، مرتضي درخشان، احسان رضايي، محسن رضواني، رضا ساکي، ندا شاه‌نوري، احسان عبدي‌پور، فهيم عطار، محمدکاظم کاظمي، احسان محمدي و مهدي مسائلي اشاره کرد.


شماره صفر مجله سه‌نقطه، آخرين ماهنامه طنز فارسي، به مديرمسئولي اميد مهدي‌نژاد، در ??? صفحه و با قيمت پانزده‌هزار تومان منتشر شده است.

 

پرونده فوتبال –  مکتوب طنز  سه نقطه

روايت برهه‌هايي از زندگي پرهيجان يک هوادار فوتبال

مرتضي درخشان


دي‌ماه هفتادونه بود که مي‌خواستيم با بچه‌ها از مدرسه فرار کنيم و بريم دربي رو ببينيم. اولين دربي بعد از اون نقل و انتقالِ لعنتي. تنها استرسِ من کشيده‌هاي بابا بود. اصلاً توي خانواده ما چک زدن يه رسم قديمي بود و همه دست‌شون رو روي کوچکتر ول مي‌کردن. بدبختي اين بود که من تو کل فاميل پدري فقط از هاشم بزرگ‌تر بودم.

 اول صبح، بابا من رو صدا کرد و بدون اين‌که مامان بفهمه، منو برد توي بالکن و بهم گفت مي‌خوام مثل دوتا مرد با هم صحبت کنيم و يه سيگار روشن کرد. اولش استرس گرفتم. فکر کردم فهميده که سيگار مي‌کشم. دستام مي‌لرزيد. دستشو آورد بالا و بعد گذاشتش روي شونه‌م و تو چشمام زل زد و يه‌مقدار راجع به حق پدر و پسري صحبت کرد. بهم گفت که وقتي يه پدر از پا مي‌افته، چشم اميدش به پسرشه. من هم عين سگ‌هاي روي داشبورد تاکسي‌ها هي کله‌م رو پايين و بالا مي‌کردم. تا اين‌که گفت: از مدرسه فرار کن و برو انتقام پدرت رو از اون خائن بگير. البته يه‌سري حرف ديگه هم زد که اگه توي استاديوم بود بهتون مي‌گفتم. ولي الان روم نمي‌شه بگم.

 موقع بيرون رفتن از خونه هم دوازده‌هزار تومن بهم پول داد که اون موقع خيلي بيشتر از دوازده‌هزار تومن بود و يه‌جوري گفت «اينم پولش» که انگار مي‌خواست برم هاشمي‌نسب رو پس بگيرم و پول رضايت‌نامه‌ش رو بدم.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=311636
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.