سريال «آخرين نشان مردي» به زودي از شبکه پنج سيما

مصطفي رضواني مدير گروه فيلم و سريال شبکه پنج سيما با اشاره به سياست‌هاي جديد اين گروه در ساخت مجموعه‌هاي نمايشي گفت: تبديل رويه پذيرندگي طرح به سفارش دهي آن و همچنين تغيير رويه محتوايي از پرداختِ صرف به آسيب‌ها و سياهي‌هاي موجود به ترويج نگاه تمدني به کشور و انقلاب اسلامي بخشي از اين سياست‌ها است.

توجه به برندهاي موفق شبکه در گذشته، تعريف توليدات صنعتي و ارزان و زودبازده براي امکان واکنش سريع به موضوعات روز کشور و همچنين فراهم آوردن امکان ورود نيروهاي جوان و خلاق به بدنه نويسندگان و توليدکنندگان که از مسير تعريف همان توليدات خواهد بود از سياست‌ها و تکاليف ما در شبکه است که به فضل خدا با هم‌فکري و مساعدت مديران سازمان در حال پيشبرد آن هستيم.

رضواني با اشاره به توليدات نمايشي اين شبکه گفت: پخش سريال‌هاي توليدي شبکه پنج سيما از نوروز ۱۳۹۹ آغاز مي‌شود و تا قبل از آن شبکه از توليدات تاميني در حوزه سريال بهره خواهد برد.

اولين سريالي که از پنج روز قبل از نوروز ۱۳۹۹ پخش آن آغاز مي‌شود و در چهل قسمت تا پنجم ارديبهشت ماه ادامه دارد؛ مجموعه‌اي است کمدي با نام موقت «آخرين نشانِ مردي» که با اقتباس از کتابي با همين نام در حال نگارش است و به زودي وارد پيش توليد مي شود.

سرپرستي تيم نويسندگي را «احسان ثقفي» نويسنده تلويزيون و سينما بر عهده دارد.

اين مجموعه قابل طبقه‌بندي در حوزه کمدي و طنز موقعيت است و بر اساس عناصر مهمي از سبک زندگي ايراني-اسلامي طراحي شده است.

کتاب «آخرين نشان مردي » اثري متفاوت از مهرداد صدقي است که مثل ساير کتاب‌هايش درون مايه طنز دارد . صدقي کتاب را از زبان حامد دانشجويي که در حال نوشتن پايان نامه خود است نقل مي‌کند هر روز و در هنگام نوشتن پايان نامه اتفاقات و بحث‌هاي جالبي پيرامون حامد اتفاق مي‌افتد که روند نوشتن پايان‌نامه را تحت تاثير خود قرار مي‌دهد و موقعيت‌هايي طنزآميز به وجود مي‌آورد.

«آخرين نشان مردي» به همت دفتر طنز حوزه هنري و انتشارات سوره مهر در سال ۱۳۹۷ منتشر شد و تا کنون به چاپ چهارم رسيده ‌است.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=311476
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.