راه يافتگان به بخش مسابقه فيلم طنز سوره معرفي شدند

به گزارش پايگاه خبري حوزه هنري، راه يافتگان به بخش مسابقه فيلم کوتاه هشتمين جشنواره سراسري طنز سوره معرفي شدند. در بخش مستند اين جشنواره احسان شادماني از فارس با اثر "ننو"، مهدي بوستاني شهربابکي از تهران با اثر "گلاب به روتون"، علي حسنعلي زاده از خراسان رضوي با اثر "شکلات"، مهدي تنگستاني از بوشهر با اثر "پاراديزوي من" و "گناوه ي من پاريس" به مرحله نهايي مسابقه راه پيدا کردند.

در بخش داستاني نيز مهدي بوستاني شهربابکي از تهران با اثر "رگ کلفت غيرت"، بهاره اسدي از تهران با اثر "سرد"، ياشار منوچهري از اردبيل با اثر "خواب عميق"، کوروش عطايي از تهران با اثر "گريپ فوروت"، شهرزاد تقوايي از تهران با اثر "شب نم"، مهدي شهسواري از تهران با اثر "فرشته مرگ"، محسن سوهاني از تهران با دو اثر "کافه کربلا" و "عبدل بيتل رستگار مي شود" راه يافتگان به بخش نهايي بودند.

بخش پويانمايي نيز شاهد حضور برزان رستمي از کردستان با اثر  "صداي جاده" و جواد رمضاني از بوشهر با اثر "کرزنگرو" بوده است.

اسماعيل جباري از گيلان نيز با اثر "حکم به کشتن مگس" به عنوان تک اثر در اين جشنواره حضور دارد.

اين آثار با موضوعات الگوي خانواده ايراني اسلامي و آزاد ارائه شده اند.

فيلم هاي راه يافته به بخش نهايي مسابقه جشنواره طنز سوره، طي هفته آينده توسط هيئت داوران متشکل از بهروز افخمي، محمدرضا هنرمند و سيد محمدمهدي طباطبايي نژاد داوري خواهند شد و نفرات برگزيده انتخاب مي شوند.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=312315
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.