ديدار طنزپردازان با مقام معظم رهبري

جمعي از طنزپردازان کشور، عصر پنج‌شنبه ?? تيرماه با رهبر معظم انقلاب ديدار کردند.

به گزارش روابط عمومي دفتر طنز حوزه هنري،‌ جمعي از طنزپردازان، پنج‌شنبه ?? تيرماه با حضور در دفتر مقام معظم رهبري با معظم‌له ديدار کردند.

اين جلسه به ارائه ديدگاه‌ها و نظرات پيرامون وضعيت کنوني طنز در کشور گذشت و در بخشي از آن طنزپردازان اشعار و آثار طنزخود را قرائت کردند.

اين جلسه که حدود دو ساعت و نيم به طول انجاميد با سخنان و مسائل مطرح شده از سوي شاعران همراه بود و در ادامه ديدگاه‌هايي پيرامون جايگاه طنز مکتوب، کتاب، نشريات طنز و فضاي مجازي در کشور مطرح شد.

رهبر انقلاب نيز پس از سخنان شاعران و طنزپردازان مواردي را مطرح کردند؛ از جمله اينکه دشمني ??? ساله انگليس با ايران موضوعي است که شاعران بايد به آن ورود کنند.

عباس احمدي، از شاعران طنزپرداز حاضر در ديدار با رهبر انقلاب، در مورد اين ديدار گفت: اين جلسه صميمي به مدت دو ساعت و نيم ادامه داشت و جمعي از شاعران در آن حضور داشتند.

وي در ادامه با بيان اينکه به نظر من در شرايط کنوني صرف حدود دو ساعت زمان از سوي رهبر انقلاب براي شاعران ارزشمند است، گفت: در اين ديدار ابتدا برخي از شاعران نظرات و نقدهاي خود را در راستاي برخي مسائل پيرامون شرايط طنز در کشور ارائه کردند و برخي از شاعران نيز اشعار طنز خواندند.

احمدي ضمن اشاره موارد مطرح شده در اين ديدار گفت: رهبر انقلاب در اين ديدار به هجونويسي بر ضد دشمنان انقلاب تاکيد کرده و فرمودند «دشمني ??? ساله انگليسي‌ها با ايران فرصتي را فراهم کرده و شاعران بايد به اين عرصه ورود کنند».

وي افزود: معظم‌له در بخش ديگري از سخنانشان فرمودند «ما با نقد و انتقاد مشکلي نداريم و طنزپردازان بايد وارد عرصه‌هاي مختلف شوند».

احمدي به برخي موارد مطرح شده اشاره و عنوان کرد: در اين ديدار برخي از طنزپردازان کشور مواردي را در راستاي مظلوميت طنز مکتوب و به حاشيه رانده شدن نشريات طنز مطرح کردند. اغلب نظرات درباره طنزنويسي در ايران بود.

در اين جلسه که ناصر فيض اداره آن را برعهده داشت؛  عليرضا جاويدنيا ، اسماعيل اميني، ابوالفضل حري، عباس احمدي، صابر قديمي، مهدي استاداحمد، مهدي پرنيان، اميد مهدي‌نژاد، محمدحسين مهدويان، عبدالرضا قيصري، عباس حسين‌نژاد، قاسم رفيعا، همايون علي‌دوستي، شهرام شکيبا، مهدي فرج اللهي، امير قميشي، حسين کلهر، امير زنده دلان، محمدرضا قلم‌بُر حضور داشتند.

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=311282
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.