جشنواره استندآپ کمدي گولومسه برگزار مي‌شود

 

 

به گزارش روابط عمومي دفتر طنز حوزه هنري براي نخستين بار در استان آذربايجان غربي، جشنواره استندآپ‌کمدي «گولومسه» با مشارکت و همکاري حوزه هنري انقلاب اسلامي آذربايجان غربي و شهرداري اروميه در شهرستان اروميه برگزار مي‌شود .

احد هوشمند قره‌باغ رئيس حوزه هنري انقلاب اسلامي آذربايجان غربي در اين خصوص با اشاره به اهميت ايجاد نشاط و روحيه مضاعف در جامعه گفت : علاقه‌مندان به شرکت در اين مسابقه هنري از سراسر آذربايجان غربي مي‌توانند آثار خود را تا پايان«ماه رمضان» سال جاري به واحد نمايش حوزه هنري انقلاب اسلامي استان در قالب ويديو، تصوير ارسال کنند .

تاثيرات ويروس کرونا در ابعاد مختلف اجتماعي، فرهنگي و اخلاقي جامعه، ايجاد اميد، انگيزه کار و توليد مضاعف با توجه به شعار سال( جهش توليد)، آسيب هاي اجتماعي در جامعه امروز ايران و نگاه و دغدغه‌هاي يک جوان ايراني نسبت به آنها در کنار توجه نشاط‌آور و آموزنده به آيين‌ها و سنت‌هاي محلي در آذربايجان، موضوع‌هايي هستند که در اين جشنواره هنري به آنها پرداخته شده است.

 

مرحله نهايي و اجراهاي زنده فستيوال گولومسه بعد از فروکش کردن «ويروس کرونا» در جامعه اجرا مي‌شوند و هنرمندان مي‌توانند آثار خود را حداکثر در ?? دقيقه با موضوع‌هاي مورد نظر، با حفظ شئونات اخلاقي و کلامي به دبيرخانه اين فستيوال ارسال کرده و به همه افراد راه يافته به مرحله اجراي زنده ، تنديس، لوح سپاس و جايزه نقدي هديه مي‌شود که در اين راستا با توجه به انتشار آثار برتر در فضاي مجازي، به اثري که بيشترين بازديدکننده را داشته باشد؛ هديه‌اي نفيس تقديم خواهد شد.

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313307
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.