تا نيمه آبان مهلت باقي است

 

 

دومين دوره جشنواره «ايران ساخت» با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، به همت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوري و اقتصاد دانش بنيان و شعار «فناوري ايراني در خدمت کسب و کار ايراني» و در ۶ بخش برگزار خواهد شد. به اطلاع مي‌رساند که براي ارسال آثار خود به دبيرخانه جشنواره تنها تا نيمه آبان ماه ۱۳۹۷مهلت داريد.

 فراخوان دومين جشنواره ملي، فرهنگي و هنري «ايران ساخت»، همزمان با سال «حمايت از کالاي ايراني» و همچنين با توجه به اجراي موفق و نيز استقبال هنرمندان و کارآفرينان از برگزاري نخستين دوره اين رويداد فرهنگي و فناورانه، منتشر شد.


دومين جشنواره «ايران ساخت» در حوزه‌هاي ادبيات، هنرهاي تجسمي، رسانه‌هاي ديداري و شنيداري، رسانه‌هاي ديجيتال، ايده‌بازار و دانش‌آموزي برگزار مي‌شود.


حوزه ادبيات، در سه بخش شعر، داستان کوتاه و مستندنگاري برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است بخش شعر شامل انواع قالب‌هاي شعر کلاسيک، نيمايي، آزاد، ترانه، طنز و … است و در بخش داستان کوتاه ارسال آثار طنز نيز آزاد است. بخش مستندنگاري نيز شامل معرفي کارآفرينان و فعاليت‌هاي مستند و واقعي در حوزه توليدات ايراني دانش بنيان است.

 

اهداف جشنواره

۶ هدف براي برگزاري جشنواره «ايران ساخت» در نظر گرفته شده است که عبارتند از:

۱- جريان‌سازي فرهنگي اقتصاد دانش بنيان براي کمک به تحقق شعار حمايت از کالاي ايراني

۲- فرهنگ‌سازي در جهت حمايت از توليدات ايراني و اشتغال افزايي براي سرمايه‌هاي انساني کشور

۳. نفي واردات بي‌رويه و اجناسي که مشابه آن در داخل کشور با کيفيت مناسب توليد مي‌شود.

 ۴- زمينه‌سازي در جهت شکوفايي زيست بوم کارآفريني و نوآوري با رويکرد اشتغال زايي

۵- فرهنگ سازي، ترويج و انتشار آثار توليد شده در فضاي مجازي، رسانه‌ها و صدا و سيما، با کمک عناصر و فعالان فرهنگي و هنري کشور

 ۶-  کمک به برندسازي و تجاري‌سازي کالاهاي با کيفيت و دانش بنيان ايراني


شرايط عمومي جشنواره

جشنواره «ايران ساخت» نيز همچون ساير جشنواره‌ها، براي شرکت‌کنندگان خود شرايط عمومي در نظر گرفته است که براساس آن، شرکت کنندگان مي‌توانند علاوه بر توليدات جديد، آثار آرشيوي خود را که از بهمن سال ۱۳۹۲ (مصادف با ابلاغ سياست هاي اقتصاد مقاومتي توسط مقام معظم رهبري) توليد کرده‌اند به دبيرخانه جشنواره ارسال کنند. ضمن آن که اين جشنواره به شکل تخصصي و رقابتي، بدون محدوديت سني برگزار مي‌شود و آحاد مختلف جامعه مي‌توانند در اين رويداد فرهنگي و فناورانه، حضور داشته باشند.
دومين جشنواره ملي، فرهنگي و هنري «ايران ساخت» با هدف جريان سازي فرهنگي اقتصاد دانش بنيان براي کمک به تحقق شعار حمايت از کالاي ايراني، با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و به دبيرکلي پرويز کرمي، با همکاري دفتر طنز حوزه هنري در سال جاري برگزار مي‌شود.

 نمايشگاه و اختتاميه اين جشنواره از ۴ تا ۸ دي ماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار برگزار خواهدشد.


علاقه مندان براي کسب اطلاع از جزئيات، آرشيو دوره قبل، اخبار، گزارش‌ها، ميزان جوايز، ثبت نام و ارسال آثار به دومين جشنواره «ايران ساخت» به وبسايت www.iransakht.ir و يا به اپليکيشن    https://goo.gl/77qegS   مراجعه کنند.

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313094
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.