برگزيدگان ششمين جشنواره معرفي شدند

در آيين اختتاميه ششمين جشنواره طنز مکتوب برگزيدگان اين جشنواره به شرح زير معرفي شدند:

در بخش مقاله
لوح تقدير و مبلغ پنج ميليون ريال به خاطر اثر «طنز در خاطره‌نويسي دفاع مقدس» به «عبدالرضا قيصري» از استان فارس اهدا شد.
هيئت داوران در اين بخش لوح تقدير و مبلغ پانزده ميليون ريال، جايزه سوم را به طور مشترک به «مجتبي احمدي» از استان کرمان به خاطر اثر «طنز در شعر معاصر کرمان» و «فاطمه تسليم‌جهرمي» از استان فارس به خاطر اثر «آميزش احساسات ناهمگون و متضاد در طنز و مطايبه فارسي» اهدا کردند.
لوح تقدير و مبلغ هجده ميليون ريال جايزه دوم نيز به خاطر اثر «نوع، سبک، ساخت و شکل کاريکلماتور» به «مهدي فرج‌اللهي» از تهران و تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و مبلغ بيست و سه ميليون ريال جايزه اول به خاطر اثر «سنخ‌شناسي نوش و نيش هاي قرآني » به دکتر «ابوالفضل حري» از استان مرکزي اهدا شد.
همچنين در اين بخش، تقدير ويژه، لوح تقدير و مبلغ هفت ميليون و پانصد هزار ريال به خاطر اثر «بودن در عين نبودن» به «سيدعمادالدين قرشي» از سمنان اهدا شد.
در بخش موضوع ويژه تحريم هيئت داوران هيچ يک از آثار دريافت شده را حائز دريافت جايزه نخست تشخيص نداد.
محمد حسين جعفريان، سيد عبدالجواد موسوي و ناصر فيض هيئت داوران بخش مقاله اين جشنواره بودند.

در بخش فيلمنامه کوتاه
لوح تقدير و مبلغ پنج ميليون ريال به خاطر اثر «تفکيک» به «مجيد رحماني‌صانع» از استان خراسان رضوي تقديم شد و لوح تقدير و مبلغ پنج ميليون ريال به خاطر اثر «بستني قيفي» به «آرمان معراجي» از استان مازندران اهدا شد. لوح تقدير و مبلغ پانزده ميليون ريال جايزه سوم نيز به خاطر اثر «استمداد» به «محمدرضا محمدي» از استان اصفهان و لوح تقدير و مبلغ هجده ميليون ريال جايزه دوم به خاطر اثر «شار» به «غريب منوچهري» از استان اردبيل و تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و مبلغ بيست و سه ميليون ريال جايزه اول به خاطر اثر «ازدواج چيست» به «حميد عزيزي» از استان اردبيل اهدا شد.
در موضوع ويژه تحريم تنديس، لوح تقدير و مبلغ بيست و سه ميليون ريال به خاطر اثر «اشکل‌گربه» به «رضا محمدزاده» از استان تهران اهدا شد.
احمدرضا معتمدي، ناصر هاشم‌زاده و رحيم بهبودي‌فر هيئت داوران بخش فيلمنامه کوتاه بودند.

در بخش داستان کوتاه
لوح تقدير و مبلغ پانزده ميليون ريال جايزه سوم به خاطر اثر «جاسوس محل» به «مهدي زارع» از استان فارس، لوح تقدير و مبلغ هجده ميليون ريال جايزه دوم به خاطر اثر «ترحيم» به «ابراهيم اردلان» از استان تهران اهدا شد و هيئت داوران در اين بخش هيچ کدام از آثار را حائز دريافت جايزه نخست تشخيص نداد.
همچنين تقدير ويژه اين بخش، لوح تقدير و مبلغ هفت ميليون و پانصد هزار ريال به خاطر اثر «لولوي خواب» به «عليرضا لبش» از تهران و به خاطر اثر «نمونه امضا» به «علي مهر» از استان قم اهدا شد.
در موضوع ويژه تحريم نيز تنديس جشنواره، لوح تقدير و مبلغ بيست و سه ميليون ريال به خاطر اثر «گوگل» به «ابوذر هدايتي فخر داوود» از استان قم تقديم شد.
محمد رفيع ضيائي، محمدعلي علومي و مهرداد صدقي هيئت داوران بخش داستان کوتاه را تشکيل دادند.

در بخش شعر
لوح تقدير و مبلغ پنج ميليون ريال به خاطر اثر «قضيه عشق» به «سعيد طلايي» از استان تهران، لوح تقدير و مبلغ پانزده ميليون ريال جايزه سوم به اثر «با تشکر» به «راشد انصاري» از استان هرمزگان، لوح تقدير و مبلغ هجده ميليون ريال جايزه دوم به خاطر اثر «ديوار کوتاه» به «محمدرضا مختارنژاد» از استان سمنان، تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و مبلغ بيست و سه ميليون ريال جايزه اول نيز به خاطر اثر «همه را شکل يار مي‌بينم» به «محمد نظري ندوشن» از استان يزد اهدا شد.
تقدير ويژه جشنواره، لوح تقدير و مبلغ هفت ميليون و پانصد هزار ريال به خاطر اثر «رباعيات» به «عباس صادقي زريني» از تهران اهدا شد. هيئت داوران در موضوع ويژه تحريم هيچ اثري را حائز دريافت جايزه نخست تشخيص نداند.
هيئت داوران بخش شعر را دکتر سيدعلي موسوي گرمارودي، دکتر محمدرضا ترکي و اکبر اکسير تشکيل مي‌دادند.

در بخش نثر
لوح تقدير و مبلغ پانزده ميليون ريال جايزه سوم به خاطر اثر «دهقان فداکار» به «آبتين محبتي» و «آرمين بوستاني» از استان‌هاي خراسان رضوي و مازندران اهدا شد.
همچنين لوح تقدير و مبلغ هجده ميليون ريال جايزه دوم به خاطر اثر «ذکر الديش» به «سيدجواد حيدري‌پور طراحان» از تهران و تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و مبلغ بيست و سه ميليون ريال جايزه نخست به خاطر اثر «اعلام نظر» به «محمود سلطاني» از استان اصفهان تقديم شد.
در موضوع ويژه تحريم نيز تنديس جشنواره، لوح تقدير و مبلغ بيست و سه ميليون ريال به اثر «پيرامون تحريم ايران» به «سيدمهدي طيار» از استان البرز اهدا شد.
يوسفعلي ميرشکاک، سيدعلي ميرفتاح و شهرام شکيبا داوران بخش نثر ششمين جشنواره طنز مکتوب بودند.

گفتني است آثار برگزيده، علاوه بر کتاب يادبود جشنواره، به تدريج در پايگاه اطلاع‌رساني دفتر طنز نيز منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=311503
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.