برگزيدگان جشنواره ايران ساخت معرفي مي‌شوند

 دومين جشنواره ايران ساخت با معرفي آثار برگزيده در بخش هاي مختلف شنبه ۸ دي ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۷.۳۰ در تالار وحدت به کار خود پايان خواهد داد.

جشنواره ايران ساخت با اهداف جريان سازي و توليد محتوا براي فضاي مجازي مرتبط با چرخه تجاري‌سازي و کارآفريني اقتصاد دانش بنيان، حمايت از خدمات و توليدات دانش بنيان ساخت ايران، ساماندهي واردات بي‌رويه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ايراني با کيفيت و همچنين کمک به برجسته سازي کالاهاي مرغوب ايراني برگزار مي‌شود.  ادبيات يکي از بخشهاي چندگانه اين جشنواره است که ناصر فيض دبيري آن را بر عهده دارد.

داوري بخش ادبيات جشنواره ايران ساخت بر عهده دکتر محمدرضا اصلاني؛ دکتر عباس احمدي و عليرضا لبش بود که ايشان از ميان پانصد اثر رسيده در بخش‌هاي شعر، داستان کوتاه و مستندنگاري نفرات برگزيده و شايسته تقدير را به دبيرخانه جشنواره اعلام کردند. برگزيدگان در اختتاميه جشنواره معرفي خواهند شد و از ايشان تقدير به عمل خواهد آمد.

دومين جشنواره ملي فرهنگي هنري «ايران ساخت» با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و با همکاري دفتر طنز حوزه هنري و ديگر سازمانها و ارگانها از ۴ تا ۸ دي ماه ۱۳۹۷ برگزار مي‌شود.

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=311424
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.