اداي احترام به زنده‌ياد ابوالفضل زرويي نصرآباد

صد و پنجاهمين محفل طنز «در حلقه رندان» روز يکشنبه ?? آذرماه با اداي احترام به موسس آن، زنده ياد ابوالفضل زرويي نصرآباد در حوزه هنري برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي دفتر طنز حوزه هنري، شب شعر طنز «در حلقه رندان» در حالي به نوبت ??? مي‌رسد که بنيان‌گذار آن ابوالفضل زرويي نصرآباد نويسنده و شاعر طنز فقيد درگذشته است.

اين محفل که طبق روال، در آخرين يکشنبه هر ماه برگزار مي شود، ?? آذر ماه از ساعت ?? با حضور جمعي از شاعران جوان و پيش‌کسوت طنز در تالار سوره حوزه هنري واقع در خيابان سميه در جريان خواهد بود.

اجراي اين محفل را داريوش کاردان برعهده دارد و اکبر کتابدار پژوهشگر و کارشناس ادبي نيز به بيان نکات آموزشي در حوزه طنز مي‌پردازد.

«در حلقه زندان» نخستين شب شعر طنز کشور است که به همت ابوالفضل زرويي که نخستين مدير دفتر طنز حوزه هنري بود، آغاز شد. اين شب شعر در مرداد ماه سال ???? در حوزه هنري تهران شکل گرفت و چندين سال است که دفتر طنز برگزاري جلسات استاني در حلقه رندان را نيز در دستور کار خود قرار داده است.

اين برنامه به همت موسسه فرهنگي هنري سپهر سوره هنر و با همکاري دفتر طنز حوزه هنري برگزار مي‌شود و ورود براي عموم علاقه‌مندان رايگان و آزاد است.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=311155
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.