کارگاه لبخند را بشنويم

 

کارگاه لبخند نام برنامه تازه‌اي است که از راديو صبا پخش مي‌شود. اين برنامه با اجراي روح‌الله احمدي و با تهيه‌کنندگي مژده آقا محمدي به نقد و بررسي و آموزش طنز و شوخ طبعي مي‌پردازد.

 

روح‌الله احمدي مجري کارگاه لبخند در اين خصوص گفت: « در هر برنامه يکي از شاعران و نويسندگان طنزپرداز و صاحب نظر به عنوان کارشناس مهمان برنامه است و با کمک کارشناس در طول برنامه با نگاهي تعليمي و متفاوت به بررسي طنز و شوخ طبعي مي‌پردازيم.

در بخشي از کارگاه لبخند آثار طنزي که همراهان و شنوندگان برنامه برايمان مي‌فرستند نقد و تحليل مي‌شود. در بخش ديگر آثار طنزپردازان کارکشت? کشور و بزرگترها را مي‌خوانيم و از شگردهاي طنزي که در اين آثار به کار گرفته شده مي‌گوييم و درباره‌ آن صحبت مي‌کنيم.

به همين بهانه از آرايه‌ها، تکنيک‌ها و شگردهاي طنزپردازي مي‌گوييم و به سراغ قالب‌هاي مختلفي همچون شعر، داستان، نثر و کاريکلماتور مي‌رويم.

به طور خلاصه به هر موضوعي که به طنز و طنزآوري مربوط باشد نيم نگاهي داريم و به آن خواهيم پرداخت. »

 

کارگاه لبخند برنامه‌اي جذاب و متفاوت است که به خوانش و آموزش و تحليل فني و علمي طنز مي‌پردازد. اين برنامه را مي‌توانيد شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۳.۱۵ از راديو صبا روي موج اف ام و رديف ۱۰۵.۵ مگا هرتز گوش کنيد.

قسمت‌هاي اول تا هشتم کارگاه لبخند را در سايت بلبل‌زبوني بشنويد و دريافت کنيد.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313543
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.