«قندشکن» بيست و هشتم برگزار ‌شد

به گزارش روابط عمومي دفتر طنز حوزه هنري هم‌زمان با سالروز ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و چهل و دومين بهار انقلاب اسلامي، محفل مجازي طنز «قندشکن» با حضور شاعران و طنزپردازان استان و کشور برگزار شد.

بُت بزرگ (افول آمريکا و رويدادهاي جهاني) و همچنين آلودگي‌ها (هوا، محيط، ذهني، بصري) از جمله موضوعات اين برنامه بود که طنزپردازان درباره آن‌ها شعرطنز خواندند.

در اين محفل حجت الاسلام مهدي پرنيان مسئول دفتر طنز حوزه هنري يزد، محمدجواد حلوايي، علي تقي‌زاده، علي‌محمد برادران‌زاده، محمد عظيمي و علي رمضاني آثار خود را خواندند و فيلم شعرخواني عباس احمدي مسئول دفتر طنز حوزه هنري قم، محمدحسين مهدويان، سيدجواد يثربي و امين شفيعي از استان قم و مهدي واحدي از اردکان پخش شد. در ادامه امين کارگر نوجوان يزدي با موضوع آلودگي‌ها استندآپ‌کمدي اجرا ‌کرد. اجراي محفل طنز «قندشکن» بر عهده علي رمضاني بود و مهدي پرنيان به عنوان کارشناس در اين برنامه حضور داشت. اين محفل، چهارمين محفل مجازي «قندشکن» در دوران کرونا بود که از طريق صفحه Qandshekan پخش شد.

محافل ماهانه طنز «قندشکن» با هدف ترويج طنز عفيف و سالم در جامعه و پرورش استعدادهاي ادبي جوان از دهه فجر ???? فعاليت خود را آغاز کرده و امروز يکي از محافل فعال و اثرگذار در حوزه طنز کشور به شمار مي‌رود.

علاقه‌مندان مي‌توانند آثار خود را براي ارائه و خواندن در اين محافل به رايانامه qandshekan@gmail.com  ارسال کنند يا با شماره ??????????? تماس بگيرند.

اين ويژه برنامه به همت حوزه هنري يزد، سازمان فرهنگي، اجتماعي، ورزشي شهرداري يزد و مجتمع فرهنگي کربلا برگزار ‌شد.

تماشاي گزارش تصويري محفل طنز قندشکن

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313615
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.