گاو از بزرگان است

کتاب «گاو از بزرگان است!» به قلم دکتر اسماعيل اميني، شاعر، نويسنده، و طنزپرداز کشورمان به چاپ دوم رسيد. اين کتاب که توسط انتشارات سروش منتشر شده است با طنازي به مسائل و مشکلات جاري پرداخته و حاوي مطالبي خواندني درخصوص بره? سرنوشت‌ساز انتخابات است.
در بخشي از اين کتاب مي‌خوانيم:
سياست وقتي به درد روزنامه‌نگار مي‌خورد که نان و آب داشته باشد و آن هم موقع انتخابات و تقسيم مناصب و غنائم است؛ يعني در زمان برّه‌کُشان و پيچيدن بوي دل‌انگيز کباب و جوجه‌کباب در محافل و مجامع تبليغاتي و سياسي و جناحي و حزبي! يعني همان موقعي که دستگاه مشترک مورد نظر در دسترس است و همه مردمي مي‌شوند و مقامات کمياب و ناياب به ميان مردم مي‌آيند و مسئولان گره بر پيشاني و اخم بر ابرو، لبخند مي‌زنند و مهربان مي‌شوند.
در همين دوران کوتاه پيش از هر انتخابات که مانند دوران کوتاه نامزدي، پر از لبخند و شيريني و مهماني و حرف‌هاي قشنگ است و نامزدها دست در دست هم روي ابرها کاخ‌هاي رويايي مي‌سازند …
 
چاپ دوم اين کتاب در ۱۶۳ صفح? رقعي، شمارگان ۳۰۰ نسخه و با قيمت ۵۰.۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختيار علاقمندان اين حوزه قرار گرفته است. علاقه‌مندان مي‌توانند کتاب را از طريق سايت سروش تهيه کنند.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=314036
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.