کتاب محبوب دیر آشنا برای آنها که طنز را دوست دارند

خلاصه کتاب محبوب دیر آشنا:

اول که ظاهر کتاب را نگاه کنید شاید برای یک فرد معمولی کتابخوان (که من باشم) با حجم و فونت ریز خواندن کتاب سخت بنظر برسد. اما عجله که نداریم ورق می‌زنیم.

زندگی‌نامه

زندگینامه فردی که اسمش زیاد به گوش نخورده البته شاید چون زیاد طنز نخوانده‌ام و در این وادی نیستم، به نظرم ناآشنا می‌آمد چون فرد پرآوازه‌ایست ابوتراب جلی.
بگذریم..‌.

کتاب محبوب دیر آشنا

زندگینامه لیست‌وار را که تمام کنید به معرفی انواع طنز می‌رسید؛ جالب است نظر چندین فرد اهل فن، ثبت و بررسی شده است و به راحتی می‌توانید مقایسه را شروع کنید از آثاری که خواندید یا آثاری که خواهید خواند. در این مابین با شعرای دیگر هم آشنا می‌‍شوید و نیم نگاهی به آثارشان دارید.

رسیدیم به نقطه عطف ماجرا خود آقای جلی

زندگینامه آدم‌های موفق در هر زمینه‌ای برای من حداقل جذاب است و مخصوصا که با زمان او هم درحال سفر کردن هستی، از پدر و مادر و جدش تا فرزندان و نسلش.

زندگینامه و این سال‌های عمر را من نمی‌توانم در متن کوتاه برای‌تان بگنجانم و گنجانده هم نمی‌شود پس خودتان دست به کتاب شوید؛ اما قصیده‌ها و گاهی تک بیت‌هایی که در مجلات مختلف ثبت شده در این بین روحتان را جلا می‌دهد.

به بخش مصاحبه هم که سر می‌زنید بخش جذابی است. به نظرم یک سری ناگفتنی‌هایی که در زندگینامه کلی هر فردی بیان نمی‌شود را می‌توانید طبقه‌بندی شده و با جینش مناسب در مصاحبات افراد پیدا کنید.

اما چیزی که من خیلی کم دیده بودم همه خصوصیاتی که در بالا گفتم را با آثار مکتوب و دیوان اشعار فرد جمع کنید و بگذارید در یک کتاب‌.

دیگر چیزی از کتاب نمی‌خواهیم.

به نظر اگر شما این کتاب را شروع کردید از انتها بخوانید که لذتش چند برابر شود.

پایان

معرفی سایر کتاب‌ها در اینجا

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=316423
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.