پادکست پنارت (قسمت اول)

پادکست پنارت (قسمت اول)

پادکست پنارت رادیویی طنز است که به اتفاقات فوتبالی و غیرفوتبالی در جام‌جهانی قطر می‌پردازد، با مهمانان متنوعی گفت‌وگوی شوخ‌طبعانه دارد و کشورهای حاضر در جام جهانی را معرفی می‌کند.

در قسمت اول پادکست پنارت، ما به میزبان جام جهانی یعنی کشور قطر پرداختیم و یک گفت‌وگوی ویژه با جناب آقای مسعود فروتن داشتیم.

گفت‌وگویی حول محور فوتبال و خاطره و حاشیه و جام‌جهانی.

این پادکست طنز و شنیدنی را اینجا بشنوید:

قسمت اول این پادکست طنز و شنیدنی روز جمعه مورخ ۲۷ آبان ماه روی پلتفرم‌های شنوتو، کست باکس و فیدیبو منتشر شده است و قسمت دوم آن به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

پادکست پنارت حاصل همکاری دفتر طنز حوزه هنری و گروه فرهنگی سماوا است که فعلا به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌پردازد. در آینده شاید به چیزهای دیگری هم بپرددازد.

قطر. کشوری که اولین ویژگی‌اش در ذهن ما، ثروت آن است. قطر روی نفت و گاز خوابیده است.

شاید هم نفت و گاز روی قطر خوابیده باشد. به هر حال قطر آنقدر پول دارد که می‌تواند هرچیزی دلش بخواهد را داشته باشد. مسئولان قطری دیدند تیم ملی فوتبال قطر به جام جهانی نمی‌رود، پس جام جهانی را به قطر آوردند.

پایتخت قطر دوحه است و اگر همینطور پول خرج این شهر بشود به سه‌حه یا شاید هم چهارحه تبدیل خواهد شد. بی‌مزه است ولی باور کنید با پول امکان‌پذیر خواهد شد.

زبان رسمی این کشور مسلمان، عربی و انگلیسی است.‌ البته چه فرقی می‌کند؟ وقتی پول داشته باشی، حتا اگر به زبان مریخی صحبت کنی، کل مردم دنیا حرفت را می‌فهمند.

قطر ۱۱ هزار و ۵۸۶ کیلومتر مربع مساحت دارد. تقریبا به اندازه اصفهان ما. منتها اصفهان نصف جهان است و قطر کل جهان.

از بس که مهاجر دارد و مهاجر می‌پذیرد. تقریبا ۳۲ هزار نفر از جمعیت ۳ میلیونی قطر ایرانی هستند. ۲ و نیم میلیون نفر هم از سایر کشورها آمده‌اند تا شهروندان قطری گاهی با یکدیگر بگویند پنجشنبه برویم محله قطری‌ها فلافل بزنیم.

برای شنیدن قسمت‌های دیگر و پادکست‌های طنز اینجا کلیک کنید.

پایان

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=316884
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.