يادبود ابوالفضل زرويي نصرآباد در محفل «طنز قند شکن»

 

بيست و هفتمين محفل طنز قندشکن سوم دي ماه با گراميداشت دومين سالگرد درگذشت زنده‌ياد ابوالفضل زرويي نصرآباد شاعر، نويسنده و طنزپرداز يزدي از طريق فضاي مجازي برگزار شد.

 

فرهنگ مجازي، چالش‌هاي تدريس آنلاين و کودکان و گوشي‌هاي بدون مرز از جمله موضوعات اين محفل ادبي بود که شاعران و طنزپردازان استاني و کشوري در اين زمينه به شعرخواني و اجراي برنامه پرداختند.

 

در اين برنامه مهدي فرج اللهي از تهران، فرهاد موحدي و سيدجواد يثربي از قم، حجت الاسلام مهدي پرنيان، حسن حاتمي بهابادي، امير رضا شجريان، آرش قديريان، مهدي واحدي، علي برزگري خانقاه، غلامرضا پهلوان، محمدامين دهقان، محمد امين پرنيان، نازنين زهرا فلاح و زينب السادات موسوي در اين محفل به شعرخواني پرداختند.

 

شعرخواني دانش آموزان شاعر و ارائه آثار مرتبط با موضوع برنامه بر جذابيت و شيريني اين محفل افزوده بود. برخي از شاعران کشور نيز فيلم شعرخواني خود را ارسال کرده بودند که پخش شد.

 

در اين شب شعر طنز، مهدي فرج اللهي از طريق ارتباط تصويري و از راه دور به شعرخواني و اجراي موسيقي طنز پرداخت و در ادامه سجاد اسماعيلي هنرمند نوجوان يزدي در زمينه فضاي مجازي، کرونا و چالش‌هاي تدريس آنلاين استندآپ کمدي اجرا ‌کرد.

 

اجراي اين برنامه بر عهده امير رضا شجريان بود و مهدي پرنيان مسئول دفتر طنز حوزه هنري استان نيز به عنوان کارشناس حضور داشت.

 

اين محفل به صورت زنده از صفحه آپارات قند شکن، اينستاگرام قند شکن و صفحه آپارات مجتمع آموزشي خاتم الانبياء يزد به نمايش در آمد که عموم علاقه‌مندان از جمله هنرمندان، فرهنگيان، معلمان و دانش آموزان از آن بازديد کردند.

 

محافل ماهانه طنز «قند شکن» از دهه فجر ???? در حوزه هنري يزد آغاز به کار کرده و امروز شاعران و طنزپردازان خوب اين محفل در سطح کشور شناخته شده‌اند.

علاقه‌مندان به ويژه شاعران و طنزپردازان جوان مي‌توانند آثار خود را براي ارائه و خواندن در محافل طنز «قند شکن» به رايانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند يا با شماره تلفن ???????? داخلي ?? تماس بگيرند.

اين ويژه برنامه به همت حوزه هنري يزد، سازمان فرهنگي، اجتماعي، ورزشي شهرداري يزد و مجتمع آموزشي خاتم الانبياء برگزار ‌شد.

 

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313572
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.