ويژه برنامه‌هاي راديو صبا در هفته دفاع مقدس

«راديو صبا» به مناسبت چهلمين سالگرد دفاع مقدس با چند برنامه ويژه در اين ايام مخاطبان را همراهي مي کند.

ويژه برنامه «طنز در دفاع مقدس» به آن دسته از آثار هنري و ادبي مي پردازد که در زمينه دفاع مقدس با مضموني طنز خلق شده‌اند. معرفي فيلم‌هاي کمدي وگفتگو با عوامل آن، معرفي کتاب‌هاي طنز و گفتگو با نويسندگان آن و همچنين بازخواني اشعار طنز و خاطرات رزمندگان از جمله بخش‌هاي اين ويژه برنامه است. مژده آقامحمدي تهيه کننده، مهدي فرج اللهي کارشناس-مجري و امين ضيايي راوي-بازيگر در ويژه برنامه «طنز در دفاع مقدس» هر روز ساعت ??:?? به مدت ?? دقيقه مخاطبان راديو صبا را روي موج اف ام رديف ???,? مگاهرتز همراهي مي‌کنند.

مسابقه زنده ‌«هم‌پاي صبا» با هدف آشنايي هر چه بيشتر مخاطبان با فرهنگ جبهه، با طرح سوالات مختلف درباره دفاع مقدس با رويکرد معرفي چهره هاي شاخص، مرور فيلم ها، موسيقي ها و آثار مرتبط با آن دوران روي آنتن مي‌رود. اين برنامه با بخش‌هاي مختلفي از جمله: «ايران من، عکس و خاطره، به ياد تو هستم، نماي نزديک و قطب نما» شنبه تا چهارشنبه از ساعت ??:?? تا ??:?? از راديو صبا پخش مي شود. محسن جواهري تهيه کننده و مهدي پَر مجري مسابقه «هم‌پاي صبا» هستند.

برنامه «صباهنگ» نيز که شنبه تا پنجشنبه ساعت ??:?? به صورت زنده پخش مي‌‏شود، به مناسبت هفته دفاع مقدس ترانه‌ها و سرودهاي مرتبط با اين ايام را به همراه اشعار و متون شنيدني راهي آنتن مي‌کند. برنامه «صباهنگ» به تهيه‎کنندگي رضا عزتي و با اجراي پيمان قريب پناه، اوقات مفرح و پر نشاطي را براي شنوندگان راديو صبا فراهم مي‌آورد.

همچنين برنامه «سينما صبا» با پخش ديالوگ‌هاي ماندگار فيلم‌هاي طنزي که با مضمون دفاع مقدس ساخته شده‌اند، در اين ايام همراه مخاطبان مي‌شود. موسيقي‎ متن فيلم‌ها و ترانه‌هاي حماسي و خاطره‌انگيز نيز چاشني اين برنامه است. «سينما صبا» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ??:?? تقديم شنوندگان راديو صبا مي‌شود.

«نَقل نُقلستان» نيز برنامه‌اي است که در هفته دفاع مقدس با طنزنويسان اين حوزه گفتگويي صميمي انجام مي‌دهد و آثار آنها را معرفي مي‌کند. اين برنامه روزهاي زوج ساعت ??:?? به تهيه‌کنندگي مژده آقامحمدي روي موج اف ام رديف ???,? مگاهرتز پخش مي‌شود.

و همچنين «قصه‎هاي صبا» برنامه‌اي است که به روايت قصه‌ها و داستان‌هاي کوتاه طنز مي‌پردازد. در هفته دفاع مقدس اين داستان‎ها با موضوع رشادت‎هاي رزمندگان و ماجراهاي طنزآميز در جبهه اختصاص دارد. اين برنامه هر شب ??:?? به تهيه کنندگي سجاد کلبادي نژاد و با اجراي مهبد قناعت پيشه، محمدرضا قلمبر، نازنين مهيمني و ليلا روحبخش راهي آنتن مي‌شود. محمدباقر رضايي نيز تنظيم راديويي متون را در اين برنامه بر عهده دارد.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313468
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.