نويسنده مگيل به روايت غيررسمي از جنگ رسيده است

 

سهيلا ميرشکاک  گفت: نويسنده در اين اثر به ساختار شکني همه جانبه دست زده و به روايت غير رسمي از جنگ رسيده است و تصويري که به مخاطب نشان مي دهد واقعي و به دور از کليشه هاي آزار دهنده و خسته کننده موسوم به دفاع مقدس است.
سهيلا ميرشکاک منتقد در گفتگو با روابط عمومي دفتر طنز درباره کتاب «مگيل» گفت: نويسنده در اين اثر به ساختار شکني همه جانبه دست زده و به روايت غير رسمي از جنگ رسيده است و تصويري که به مخاطب نشان مي دهد واقعي و به دور از کليشه هاي آزار دهنده و خسته کننده موسوم به دفاع مقدس است.
وي افزود: آنچه بيش از همه به اين قصه خيالي رنگ واقعيت مي دهد ظرافت هاي نحوه بيان و شخصيت پردازي صورت گرفته در قصه است. شخصيت داستان رزمنده اي است نابينا و ناشنوا نه سوپر من است و نه ابر انسان، بلکه انساني طبيعي است با همه ضعف ها و توانايي ها و شادي ها و رنج هايش و صبر و تحمل او در برابر اين رنج ها به هيچ وجه اغراق آميز بيان نشده است .
مير شکاک در پايان گفت : واکنش هاي وي در برابر سختي ها بسيار طبيعي است و قابل درک و مخاطب جبهه نرفته با چنين شخصيتي بيشتر احساس راحتي مي کند و ممکن است لحظاتي بتواند با وي همذات پنداري کند و فاصله بين قهرمان و مخاطب فاصله اي ناپيمودني است.

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=311660
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.