نمایشنامه طنز گاو زنده در خنده در صحنه هفتم اجرا شد

نمایشنامه طنز گاو زنده در خنده در صحنه هفتم اجرا شد

هفتمین برنامه «خنده در صحنه» با نمایشنامه‌خوانی «گاو زنده» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا گیلانپور عصر ۱۸ اردیبهشت در تماشاخانه مهر میزبان علاقه‌مندان بود.

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز، به نقل از سایت حوزه هنری، «خنده در صحنه» هفتمین اجرای خود را پشت سر گذاشت. این رویداد که با اجرای آثار ادبیات نمایشی طنز به همت دفتر طنز حوزه هنری برگزار می‌شود، این بار هم با مدیریت و کارگردانی علیرضا گیلانپور به روی صحنه رفت.

گیلانپور در مورد هفتمین تجربه خود در این رویداد گفت: هفتمین برنامه «خنده در صحنه» با نمایشنامه‌خوانی طنز «گاو زنده» برگزار شد. در این نمایشنامه‌خوانی فریبا دستوار، حمیدرضا مرادی و مریم حیدری به ایفای نقش پرداختند. همچنین موسیقی زنده این نمایشنامه‌خوانی را حسین کوشکانی برعهده دارد.

وی که یکی از نقش‌خوانان این نمایشنامه‎‌خوانی هم بود افزود: «گاو زنده» نمایشنامه‌ای است که با مضامین طنز به نوعی تلنگری به مخاطب درگیر روزمرگی امروز می‌زند تا علاوه بر لبخندی که بر لب وی می‌نشاند فکر و اندیشه‌اش را نسبت به دنیای پیرامون و شیوه زندگی خویش وسوسه و فعال کند.

 گیلانپور در ادامه با قدردانی از عباس حسین‌نژاد، مدیر دفتر طنز حوزه هنری بخاطر حمایت‌هایش از ادبیات نمایشی طنز و برنامه «خنده در صحنه» افزود: «گاو زنده۲» نیز آماده تمرین برای نمایشنامه‌خوانی است که در صورت دریافت موافقت و تایید مدیریت دفتر طنز حوزه هنری در برنامه‌های آتی اجرا خواهد شد.

وی در مورد تغییر ساعت اجرای برنامه «خنده در صحنه» و تاثیر آن روی میزان مخاطب گفت: پیش از این «خنده در صحنه» ساعت ۱۸ اجرا می‌شد که با استقبال بی‌نظیری معمولا از سوی مخاطب مواجه بود اما با تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک در نیمه دوم سال و تغییر ساعت اجرای این برنامه به ۱۷ شاهد اندکی ریزش در مخاطب بودیم که به در برنامه‌های آتی برای رفع این نقصان تمهیداتی خواهیم اندیشید.

گیلانپور افزود: پیش از این جلسات نمایشنامه‌خوانی «خنده در صحنه» که تاکنون هفت جلسه آن برگزار شده با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان حرفه‌ای تئاتر روبه رو شده بود؛ بطوریکه در هر جلسه ۷۰ تا ۹۰ نفر تماشاگر پر و پاقرس تئاتر در سالن حضور داشتند. این میزان استقبال بخاطر مهارت نقش‌خوانان، توانایی بیانی نقش‌خوانان برنامه «خنده در صحنه» است؛ چراکه نقش‌خوانان این جلسات از هنرمندان حرفه‌ای تئاتر هستند و توانایی این را دارند که مخاطبان را به خود جذب ‌کنند.

وی در پایان گفت: «خنده در صحنه» با حمایت‌های دفتر طنز حوزه هنری و مدیریت عباس حسین نژاد در نظر دارد در آینده‌ای نزدیک اجراهای خود را گسترش دهد و شاید به اجرای صحنه‌ای نیز به زودی ورود کند.

بر اساس این گزارش، هفتمین برنامه «خنده در صحنه» با نمایشنامه‌خوانی «گاو زنده» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا گیلانپور عصر ۱۸ اردیبهشت در تماشاخانه مهر با نقش‌خوانی فریبا دستوار، حمیدرضا مرادی، مریم حیدری و علیرضا گیلانپور برگزار شد.

پایان

برای آگاهی از سایر برنامه‌ها اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=318147
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.