مسابقه داستان کوتاه کوتاه بحران تمديد شد

عباس حسين‌نژاد دبير اولين مسابقه سراسري داستان کوتاه کوتاه در حوزه بحران از تمديد مهلت ارسال آثار تا تاريخ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ خبر داد.

اين مسابقه با هدف جلب توجه جامعه ادبي به بحران‌هاي طبيعي که در کشور رخ مي‌دهد و همچنين ترويج نگاه اميدوارانه در سوانح طبيعي و بحران‌ها برگزار مي‌شود.

رويکرد کلي داستان‌ها حفظ «اميد» در اين رخدادها است و محور داستان‌ها بايد دعوت به همدلي در برابر مصيبت‌ها و کمک به هم‌نوع، نوع‌دوستي، شيوه درست برخورد با بحران، عملکرد سريع و حفظ روحيه و گسترش روحيه اميدوارانه در زمان رخدادهاي بحراني باشد.

داوران اين مسابقه مژده لواساني، منصور ضابطيان و حامد عسگري هستند و داستان‌هاي ارسال شده، بايد حداقل ??  و حداکثر ??? کلمه باشد. هر شرکت‌کننده حداکثر مجاز به ارسال ? اثر است و داستان‌هاي ارسالي نبايد قبلا در مسابقات ديگر برگزيده يا به چاپ رسيده باشند. همچنين داستان‌ها مي‌توانند جدي يا طنز باشند.

 

علاقمندان براي شرکت در اين مسابقه مي‌توانند به سايت tdmmoq.ir مراجعه کنند.

 

اين مسابقه توسط معاونت آموزش و مشارکت‌هاي مردمي سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران برگزار مي‌شود و مهلت ارسال آثار تا ۳۱ فروردين ???? تمديد شده‌است و به ? نفر اول از ? ميليون تا ??? هزار تومان جايزه داده مي‌شود. داستان‌هاي برگزيده رسيده به مرحله نهايي در کتابي با همکاري انتشارات پرنده منتشر خواهد شد.

 

لینک کوتاه مطلب : http://dtnz.ir/?p=313709
نظر بدون فحش شما چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.